نمایشگاه AMBIRAN در شهرآفتاب آغاز به کار می کند

عصر نمایشگاه- نمایشگاه AMB Iran با مشارکت بیش از ۲۰۰ غرفه دار از ۱۷ کشور نخستین نمایشگاه بازرگانی بین المللی در زمینه فلزکاری در ایران است.

نمایشگاه AMBIRAN در شهرآفتاب آغاز به کار می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از   ایدرو نیوز ، تعداد غرفه داران نسبت به سال 2016 به دو برابر و مساحت زیر بنای غرفه ها را به سه برابر افزایش یافته است.

    از جمله ی شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در تهران برندهای مشهور از آلمان (اروین جانکرز، اموگ‌فرانکن، گروب ورکه، گوهرینگ، ویسر، روهم، والتر آ گ)، از ایتالیا (بوچی اتوماسیون، جیگانت ایتالیا)، از چین (ماشین ابزار شن یانگ)، از فرانسه (نوم الیانس)، از سوئیس (فناوری TL  و ماشین کاری  GF)، از تایوان (شرکت ابزار و ماشین آلات تونگ تای) و از ترکیه (کارمتال) هستند. نظر به حضور بیش از 30 شرکت کننده ی ایرانی، صنعت داخلی نیز به خوبی در معرض دید عموم قرار می گیرد ( آ س پ ابزار، گروه KSP  و سایپا).

    اولریش کرومر، رئیس شرکت نمایشگاهی اشتوتگارت، در این باره می گوید: “برگزار کنندگان نمایشگاه شرکت برگزار کننده ی نمایشگاهی اشتوتگارت که متولی برگزاری AMB  به صورت هر دو سال یکبار در شهر اشتوتگارت از سال 1986، و انجمن سازندگان ماشین ابزار آلمان می باشد، VDW، می باشند. این دو نهاد با کمال افتخار اعلام می دارند که جناب آقای محمد رضا نعمت زاده، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، نمایشگاه AMB Iran  امسال را افتتاح خواهد کرد. حضور جناب وزیر در افتتاحیه ی AMB Iran 2017  افتخار بزرگی است. ما موفق ترین نمایشگاه مان یعنی AMB  را سال گذشته در ایران برگزار کردیم چرا که نسبت به ظرفیت های این کشور اطمینان داشتیم. با کمک این وزارت خانه و تعداد کثیری از شرکای مربوطه، نمایشگاه  AMB Iran  برای صنایع ایران جایگاه لازم را جهت ایجاد روابط کاری مثمرثمر به دست آورد.”

    شرکت نمایشگاهی اشتوتگارت اخیراً با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران موسوم به ایدرو تفاهم نامه ای امضا کرد و این شرکت هم اکنون به عنوان شریک راهبردی AMB فعالیت دارد. با توجه به تجربه و دانش طرفین، نمایشگاه AMB Iran  در انتقال جدیدترین ماشین آلات و فناوری های پیشرفته کاربردی در ابزار گیره و ابزار دقیق، ابزار برش فلزات، ماشین آلات شکل دهی فلزات، سیستم های تضمین کیفیت و اندازه گیری، و همچنین جوشکاری، اتوماسیون و فناوری های هوشمند به ایران موفق عمل خواهد کرد.

    در طی روزهای برگزاری نمایشگاه، سخنرانان برجسته ای در نشست های جانبی دانش و تجربه ی خود را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت. از سه شنبه تا پنج شنبه غرفه داران آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی در خصوص موضوعات متنوع در زمینه های ابزار برش فلزات، اتوماسیون، ابزار دقیق، فناوری تست، اندازه گیری، جوشکاری و برش به سخنرانی می پردازند.

    روز جمعه 5 خرداد، برنامه ای تحت عنوان  روز ایدرو شامل سخنرانی کارشناسان سازمان ایدرو و AIAC  خواهد بود. دومین نمایشگاه AMB Iran  از 2 الی 5 خرداد در مجتمع نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب در تهران برگزار می گردد. ساعات کاری نمایشگاه از 10 صبح الی 5 عصر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت