تمدید مهلت ثبت‌نام نمایشگاه قرآن مشهد برای سومین بار

عصر نمایشگاه- گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی از تمدید مهلت ثبت‌نام دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد آن هم برای سومین بار پیاپی خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام نمایشگاه قرآن مشهد برای سومین بار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»؛‌حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: با توجه به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه و درخواست مؤسسات قرآنی استان، تشکل‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های دولتی، رسانه‌ها و ... مهلت ثبت‌نام دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد تمدید شده است.
    وی ابراز کرد: ثبت‌نام برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس با رویکرد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام که از 23 فروردین‌ماه آغاز شده است با توجه به تأخیر افتادن زمان برگزاری نمایشگاه برای دومین بار تا چهارم خردادماه تمدید شده است.
    حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب همچنین در خصوص علل تأخیر در برگزاری نمایشگاه قرآن مشهد، افزود: سال گذشته 700 غرفه در اختیار داشتیم اما امسال به جهت برگزاری این نمایشگاه در ورودی باب‌الجواد(ع) حرم مطهر رضوی تنها امکان استقرار 200 غرفه را داریم لذا باید از میان تعداد بسیار داوطلبان حضور در این نمایشگاه که ثبت‌نام انجام داده‌اند، دست به انتخاب بزنیم.
    وی در تکمیل این مطلب ادامه داد: این انتخاب و غربالگری به صورت محتوایی خواهد بود بدین صورت که در همین راستا و برای سنجش محتوای غرفه‌هایی که قرار است در نمایشگاه امسال مستقر شود کمیته محتوایی تشکیل شده است.
    معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در مورد چگونگی فعالیت این کمیته نیز اضافه کرد: کیفیت‌سنجی محتوای غرفه‌هایی که قرار است در نمایشگاه حضور یابند، توسط این کمیته و کارشناسان آن صورت می‌گیرد که این امر مستلزم صرف زمان و گلچین غرفه‌ها است؛ لذا زمان برپایی نمایشگاه به تأخیر افتاد.
    وی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، 23 رمضان الی دوم شوال مصادف با 28 خرداد الی 6 تیر ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب‌الجواد(ع) حرم رضوی برگزار خواهد شد.
    معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در خصوص ساعات بازدید از نمایشگاه نیز بیان کرد: فعلا زمان بازدید از ساعت 19 الی 24 در نظر گرفته شده است که با توجه به استقبال‌ بازدیدکنندگان این زمان قابل افزایش است.
    حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب در پایان بیان کرد: کلیه مؤسسات قرآنی، دستگاه‌های دولتی، تشکل‌های مردم‌نهاد، رسانه‌ها و بخش خصوصی می‌توانند از طریق سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به نشانی khrz.farhang.gov.ir جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت