پژوهشگاه نیرو در شهرداری تهران نمایشگاه بین المللی هوشمند برگزار می کند!

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند (ISE ۲۰۱۷) به مدت ۴ روز از ۲۲ لغایت ۲۵ تیرماه سال جاری به همت مرکز توسعه فناوری شبکه هوشمند پژوهشگاه نیرو، در محل دائمی نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

پژوهشگاه نیرو در شهرداری تهران نمایشگاه بین المللی هوشمند برگزار می کند!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»به از برق نیوز،  نخستین نمایشگاه ایران اسمارت با هدف اعتباربخشی بنگاههای اقتصادی و بازرگانان و شرکت‌های خصوصی، گسترش فرصت‌های کسب و کار شرکت‌های داخلی به ویژه شرکت‌های صاحب نام و تکنولوژی داخلی، گسترش بازار و بهبود فروش شرکت‌های داخلی، ایجاد بستر گسترش بازار جهت کلیه شرکت‌های هوشمندسازی در زمینه‌های انرژی آب، برق، ساختمان، کشاورزی آبیاری و ایجاد بستری مناسب جهت بلوغ و به عرصه گذاردن طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی در تعامل با سرمایه گذاران ذی‌صلاح جهت به تولید رساندن طرح‌های مذکور و حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

    گفتنی است این نمایشگاه با حضور شرکتهای داخلی و چندین شرکت خارجی فعال در حوزه هوشمند‌سازی از کشورهای کره، آلمان، سوئد، سوئیس، دانمارک، چین، مالزی، آسیای مرکزی و آسیای دور برگزار خواهد شد و امید می‌رود فرصت خوبی برای انتقال دانش و تبادل اطلاعات در این زمینه باشد. شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی در بخش هوشمند سازی و تجمیع آن‌ها در یک شبکه واحد و ایجاد بستر ارتباطی فی مابین این شرکت‌ها از اهداف این نمایشگاه می‌باشد.

    در این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌ها و هسته‌های فناوری و نیز شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه شبکه هوشمند انتقال، توزیع، اینترنت اشیا (IOT)، هوشمندسازی ساختمان، حمل و نقل و به طور کلی شهر هوشمند فعال هستند، گرد هم آمده و به تبادل دانش و اطلاعات خواهند پرداخت. انتظار می‌رود بابرپایی این نمایشگاه، ضمن به نمایش گذاشتن محصولات داخلی و خارجی در این زمینه، پس از پایان این گرد همایی، شرکت‌های فعال داخلی و خارجی و نیز قابلیت و توانمندی‌های آنان شناسایی شود و زمینه ارتباط این واحد‌ها با یکدیگر در قالب یک شبکه فراهم گردد.

    گفتنی است از فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه، برگزاری همایش مدیریتی با عنوان " فروش و مذاکرات هوشمند " در راستای ایجاد بازار و تعامل و هم‌نشینی مدیران داخلی و خارجی و بازرگانان و نمایندگان نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی می‌باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت