حضور ۵۰ استارت آپ ایرانی در ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری

عصر نمایشگاه- ۵۰ استارت آپ ایرانی و ۱۶ استارت آپ ایرانیان خارج از کشور در ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری حضور دارند.

حضور ۵۰ استارت آپ ایرانی در ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، مجید نجفیان، دبیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2017 در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه 50 استارت آپ ایرانی و 16 استارت آپ ایرانیان خارج از کشور حضور دارند.

    وی با بیان اینکه قرار است نشست شبکه سازی نوآوری از فردا در نمایشگاه اینوتکس آغاز شود، گفت: این نشست دو روزه در 6 پنل تخصصی  با حضور متخصصان و صاحب نظران ایرانی و خارجی برگزار می شود که آخرین موضوعات روز های تک در آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

    به گفته نجفیان این نشست با همکاری موسسه فناوری تکنولوژی اتریش (AIT) و کشورهای دیگر همچون آلمان برپا خواهد شد.

    وی اظهار داشت: در این نمایشگاه 45 طرح نوآورانه که طرح کسب و کار آنها تهیه شده و آماده سرمایه گذاری هستند در نمایشگاه حضور دارند.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه 15 طرح آماده ورود به بازار حضور یافته اند که می توان گفت: در مجموع 60 طرح آماده سرمایه گذاری در نمایشگاه عرضه شده است.

    نجفیان با تاکید بر اینکه اولین بار است اکوسیستم نوآوری یکجا و در یک نمایشگاه عرضه شده است، اظهار داشت: همچنین 12 شتاب دهنده نوآوری به همراه استارت آپ هایشان در این نمایشگاه حضور دارند. از سوی دیگر در این نمایشگاه 20 شرکت از 9 کشور دنیا و 45 کشور بالغ ایرانی محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

    دبیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2017 تاکید کرد: همچنین فستیوال تجهیزات پزشکی فردا در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

    به گفته وی، از دیگر برنامه جانبی ششمین نمایشگاه اینوتکس 2017 نوآوردگاه فناوری های همگرا است که با حضور 8 تیم از جوانان در طی چهار روز برگزار می شود. ایده آنها در نهایت به یک طرح تبدیل شود؛ از این رو به استارت آپ ها و شتاب دهنده ها بتوانند برای توسعه این طرح ها وارد میدان شود.

    وی تاکید کرد: همچنین لیزینگ محصولات دانش بنیان که با همکاری فن بازار ملی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی است خدماتی به شرکت های دانش بنیان ارائه می دهند.

    وی با تاکید بر اینکه در آخرین روز و اختتامیه نمایشگاه اینوتکس برترین ها را معرفی می کنیم، گفت: برترین شرکت خارجی، ایرانی و استارت آپ در روز اختتامیه معرفی خواهند شد همچنین سه محصول نیز در روز اختتامیه رونمایی می شود.

    به گزارش مهر، ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری و جشنواره برترین شرکت های نوآور از امروز دوم خرداد ماه تا پنجم خرداد ماه از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت