موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران اعلام کرد

پایان نمایشگاه‌های استانی کتاب با نمایشگاه یزد

عصر نمایشگاه- موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران پایان نمایشگاه‌های استانی کتاب در سال جاری را با نمایشگاه کتاب یزداعلام کرد.

پایان نمایشگاه‌های استانی کتاب با نمایشگاه یزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،سیصدوچهارمین نمایشگاه استانی کتاب و هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد از تاریخ 10 تا 16 اسفندماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار می‌شود.

    گفتنی است، در هشتمین دوره نمایشگاه کتاب یزد 504 ناشر 45 هزار و 750 عنوان کتاب را در 305 غرفه عرضه می‌کنند. 57 ناشر لاتین و عرب نیز 14 هزار عنوان کتاب را به نمایش خواهند گذاشت. از استان یزد نیز 16 ناشر آثار خود را به صورت مستقیم به نمایش خواهند گذاشت. همچنین برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند در بخش فروش متمرکز 30 ناشر حضور خواهند داشت. مبلغ 700 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب هم با تخفیف 20 درصد از طریق بانک صادرات مستقر در نمایشگاه در بین بازیدکنندگان با ارائه کارت ملی توزیع می‌شود.

    همچنین نقد و بررسی کتاب، شاهنامه‌خوانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقش حجاب و عفاف، شبکه های اجتماعی، کارگاه تصویرگری کتاب کودک، شب شعر، نشست مطالعه و کتاب‌خوانی از دیدگاه قرآن و احادیث، نشست بررسی وضعیت مطالعه در کودکان کار، ویژه‌برنامه ثبت خاطرات اولین کتابی که خواندم، شعرخوانی ناشران استان با حضور محمدعلی بهمنی، کارگاه آموزشی فرهنگی انقلاب، مسابقه کتاب‌خوانی و جنگ شادی کتاب و کودک از جمله برنامه‌های جانبی در نظرگرفته شده برای این نمایشگاه است.

    به گزارش ایسنا ،هشتمین نمایشگاه کتاب استان یزد به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ 10 تا 16 اسفندماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه صبح‌ها ازساعت 9 تا 12:30 و عصرها از ساعت 16:30 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت