نمایشگاه ' طرح ضیافت ' در البرز برگزار نمی شود

عصر نمایشگاه- مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت:امسال نمایشگاهی با عنوان طرح ضیافت در استان برگزار نمی شود بلکه عرضه اقلام از طریق میادین میوه و تره بار و برخی فروشگاه های زنجیره ای که با تابلو مشخص شده، صورت می گیرد.

نمایشگاه ' طرح ضیافت ' در البرز برگزار نمی شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  ایرنا ،پرویز زرگر روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای ذخیره کالاهای اساسی ماه رمضان پیش بینی شده است افزود: ثبات نسبی قیمت ها از سال گذشته تاکنون موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده و باتوجه به احتمال افزایش کاذب قیمت ها دستگاه های نظارتی کنترل ویژه ای را دراین زمینه اعمال خواهند داشت .
    وی به میزان سهمیه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: مرغ منجد به مقدار 720 تن به قیمت عمده 53 هزار ریال و خرده فروشی 57 هزار ریال، گوشت وارداتی به میزان 67 تن به قیمت عمده 220 الی 230 هزار ریال و خرده فروشی به قیمت 225 الی 235 هزار ریال، برنج 10 هزار و 80 تن به قیمت عمده 24 هزار ریال و خرده فروشی 27 هزار ریال و شکر به میزان 16 هزار و 5 تن به قیمت عمده 25 هزار و 200 ریال و خرده فروشی 28 هزار و 550 ریال بفروش می رسد.
    زرگر با اشاره به میزان ذخایر اقلام خوراکی در استان گفت: 756 هزار تن گندم، 40 هزار تن ذرت، 720 تن گوشت مرغ منجمد و 67 تن گوشت گوساله وارداتی در انبارهای داخل و خارج استان ذخیره وجود دارد.
    مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ضمن مروری بر اقدامات انجام شده در آستانه ماه مبارک رمضان افزود: توزیع گوشت گرم گوساله توسط شرکت پشتیبانی امور دام از طریق فروشگاه های زنجیره ای کوروش و گوشت گرم گوسفندی به صورت بسته بندی به مقدار 20 تن و همچنین 2 تن نیز گوشت وارداتی عرضه شد.
    وی خاطرنشان کرد: توزیع بیش از 606 تن برنج سفید وارداتی و 446 تن شکر از طریق فروشگاه های زنجیره ای، اتحادیه های صنفی و شرکت های تعاونی انجام شده و هماهنگی برای تامین خرما جهت توزیع به مباشران در ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.
    زرگر گفت: برنامه ریزی و توزیع گوشت مرغ منجمد به مقدار 65 تن از قرار هر کیلو 57 هزار ریال از طریق میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف محقق شد.
    وی افزود: قیمت مصوب برای عرضه هر کیلو زولبیاو بامیه در ماه مبارک رمضان به ارزش 10 هزار و 500 تومان اعلام شده است .
    در این نشست مقرر شد که طرح ضیافت در قالب فروش فوق العاده توسط فروشگاه های زنجیره ای و غرفه های میادین میوه و تره بار شهرداری و فروشگاه های بزرگ با نصب تابلو طرح ضیافت در سطح استان انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت