گالری گردی در روزهای خردادی

عصر نمایشگاه- گالری های مختلف در هفته پیش رو آثار مختلفی را در زمینه های گوناگون هنری بر دیوارهای خود نصب کرده اند.

گالری گردی در روزهای خردادی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، روزهای طولانی بهار فرصت مناسبی برای بهره بردن از فضای نمایشگاه های مختلف به دست می دهد. برنامه های گالری های ذیل تنها بخشی از نمایشگاه هایی است که در روزهای پیشرو به امید بازدید علاقمندان به دیوار بسیار نگارخانه ها در تهران آویخته می شوند.

    **گالری سیحون؛ نمایشگاه نقاشی سولماز توحیدلو و عکس های آرمان مولوی
    گالری سیحون 1 نمایشگاه نقاشی سولماز توحیدلو را از جمعه گذشته (29 اردیبهشت) به نمایش گذاشته که این نمایشگاه تا چهارشنبه پیشرو (10 خرداد) ادامه دارد.
    آثار توحیدلو شامل 17 اثر در ابعاد بین 80 در 80 و 100 در 100 با تکنیک اتریلیک و کمپس با موضوع فیگورهای زنان و درگیری های ذهنی آنان به صورت گل روی چهره زن ها کار شده است. علاقمندان می توانند برای دیدن این آثار هر روز ساعت 11 صبح تا 7 عصر به گالری سیحون در خیابان وزرا، خیابان چهارم پلاک 11 مراجعه کنند.
    گالری سیحون 2 نیز از فردا نمایشگاه عکس های آرمان مولوی به نام «روشنایی، من و درخت» را روی دیوارهای خود می برد. وی 12 اثر از آثار خود را در این نمایشگاه پیش روی مخاطبان می گذارد، آثار در موضوع طبیعت ولی با نگاه ویژه ای عکسبرداری شده اند. این نمایشگاه فردا (5 خرداد) 4 تا 8 عصر افتتاح می شود و تا 17 خرداد در خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، خیابان شارستان 7، پلاک 24 برپاست.


    ***گالری گلستان؛ میزبان یک نقاش خودآموخته
    گالری گلستان میزبان آثار نقاشی رافت صراف است که در نخستین نمایشگاهش از فردا، ٣٦ تابلوی خود را به نمایش می گذارد.
    صراف که امروز 86 ساله است در ٨٤ سالگی و در بستر بیماری، برای سرگرمی نقاشی را شروع می کند.
    آثار به وجودآمده پر است از شور زندگی، پر است از رنگ های زیبا و پر است از امید. در این نمایشگاه ٣٦ تابلو در قطع ٤٢ در ٣٢ سانتی متر عرضه می شود.
    نمایشگاه آثار صراف در گالری گلستان تا چهارشنبه ١۰پیشرو از ساعت چهار تا هشت بعدازظهر دایر خواهد بود.


    ***گالری فردا؛ آثار آزاده ساعتچی
    نمایشگاه آثار نقاشی آزاده ساعتچی که در قالب نقاشی و نقاشی خط است از فردا تا 11 خرداد بر دیوارهای گالری فردا برپا خواهد بود. آزاده ساعتچی دختر استاد اکبر ساعتچی رییس اسبق انجمن خوشنویسان ایران است و 30 اثر با نگاهی خاص به طبیعت در این نمایشگاه خواهد داشت.
    ترکیب بندی آثار به سمت نقاشی های آبستره می رود و حتی در کارهایی که از خط و حروف استفاده کرده است در فضاهای قابل لمس هستند.
    وی پیش از این چهار نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه جمعی برگزار کرده است؛ علاقمندان برای دیدن آثار وی می توانند هر روزه 16 تا 20 به این گالری به نشانی خیابان کریم خان،خیابان حسینی،کوچه اعرابی6پلاک دوم طبقه دوم مراجعه کنند.


    ***گالری اُ
    گالری اُ اکنون میزبان آثار الهام یزدانیان به نام «نوری که از دور می رسد» است. وی 36 اثر از آثار خود را در قالب نقاشی و طراحی با تکنیک مرکب و مداد روی و رنگ روغن روی کاغذ در این نمایشگاه به دیوار آویخته که از جمعه قبل تا سه شنبه پیشرو (9 خرداد) میزبان علاقمندان است. همچنین این گالری از جمعه آتی (12 خرداد) آثار زهرا ایمانی به نام «نخ ناکوک» را به نمایش می گذارد که آثاری از ترکیب موارد روی پارچه هستند.
    این نمایشگاه نیز تا 13 خرداد برپاست و علاقمندان برای دیدن این آثار می توانند به گالری اُ به نشانی خیابان نجات اللهی کوچه خسرو پلاک 46 بروند.
    این گالری هر روز غیر از شنبه ها باز ساعت 12 تا 20 و روزهای جمعه 16 تا 21 به روی علاقمندان در می گشاید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت