تغییر دوباره زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

عصر نمایشگاه- گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی از تغییر زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برای چندین بار خبر داد.

تغییر دوباره زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی   از خراسان رضوی، گفت: دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با رویکرد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 که قرار بود 23 رمضان الی دوم شوال مصادف با 28 خرداد الی 6 تیر ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب‌الجواد(ع) حرم رضوی برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.
    وی در این زمینه افزود: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، 8 الی 15 رمضان مصادف با 13 الی 20 خرداد سال جاری در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب‌الجواد(ع) حرم رضوی برگزار خواهد شد.
    حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب گفت: با توجه به اینکه هماهنگی جهت برپایی بخشی از غرفه‌های نمایشگاه در قسمت ورودی باب‌الرضا(ع) تا باب‌الجواد(ع) به لحاظ امنیت و تجهیزات نمایشگاهی صورت نگرفت لذا به جهت محدودیت مکان برای حضور ثبت‌نام‌کنندگان، بحث کیفیت‌گرایی نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته است. 
    معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی بیان کرد: به دلیل استقبال گسترده در ثبت‌نام این دوره از نمایشگاه و فضای محدودی که در اختیار داریم، برای حضور متقاضیان دست به گزینش و غربالگری خواهیم زد.
    حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب همچنین در خصوص علل تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه قرآن مشهد، افزود: سال گذشته 700 غرفه در اختیار داشتیم اما امسال به جهت برگزاری این نمایشگاه در ورودی باب‌الجواد(ع) حرم مطهر رضوی تنها امکان استقرار 200 غرفه را داریم لذا از میان تعداد بسیار داوطلبان حضور در این نمایشگاه که ثبت‌نام انجام داده‌اند، در حال انتخاب و گزینش هستیم.
    وی با اشاره به اینکه تعداد بازدیدکنندگان این دوره نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته بیشتر خواهد بود، ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن مشهد در جوار حرم رضوی به‌عنوان اولین تجربه نمایشگاهی در کشور است که قرآن و عترت را توأم با هم دارد.
    معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در خصوص ساعات بازدید از نمایشگاه نیز بیان کرد: فعلا زمان بازدید از ساعت 19 الی 24 در نظر گرفته شده است که با توجه به استقبال‌ بازدیدکنندگان این زمان قابل افزایش است.
    وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با رویکرد مشهد 2017 است بخشی از این نمایشگاه به فعالیت‌های هنری، فرهنگی، پژوهشی و ... دبیرخانه مشهد 2017 اختصاص خواهد یافت.
    حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب در پایان از مسئولان آستان قدس رضوی درخصوص همکاری‌ها و حمایت‌های صورت گرفته برای برگزاری این دوره از نمایشگاه قدر‌دانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت