جزییات برگزاری نمایشگاه فناوری برق ساختمان گوانگجو

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فناوری برق ساختمان گوانگجو در میان نمایشگاه های الکتریکی برجسته که تجهیزات نوری گسترده و مقرون به صرفه در انرژی را ارائه می دهند، قرار دارد. این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ خرداد در چین برگزار خواهد شد.

جزییات برگزاری نمایشگاه فناوری برق ساختمان گوانگجو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»، نمایشگاه فناوری برق ساختمان گوانگجو توسط متخصصان این صنعت به عنوان پایگاه برتر آسیا برای مهندسی برق و الکترونیک و بازار اتوماسیون منزل و ساختمان سازی، پایه گذاری شده است. جهت برجسته ساختن روندهای توسعه برای شهرهای پیشرفته و هوشمند، فن آوری های کارآمد و صرفه جویی در انرژی، بصورت شبکه های هوشمند، نمایشگاه فناوری برق ساختمان گوانگجو بخش های تأمین نیرو و سیستم های مدیریت انرژی، مهندسی برق و الکترونیک، اتوماسیون منزل و ساختمان و نیز خانه های هوشمند را تحت پوشش قرار می دهد. حس کنجکاوی، الهام گرفتن و نوآوری در این نمایشگاه تجاری مورد توجه ویژه ای قرار گرفته اند. با جدیدترین محصولات و روش های بین المللی، این نمایشگاه تجربیاتی شگفت انگیز را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد که آنها را سرشار از ایده های الهام بخش می سازد. نمایشگاه فناوری برق ساختمان چین مکانی ایده آل است که شرکت کنندگان می توانند با تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهانی ارتباط برقرار کرده و درباره موضوعات و عناوین تجاری مختلف با آنها بحث و تبادل نظر داشته باشند.
    نمایشگاه فناوری برق ساختمان گوانگجو همچنان پشتیبانی ها و حمایت های قدرتمندی را از انجمن جهانی صنعت بازسازی دریافت می کند و دسته های مختلفی از سمینارهای همزمان و تخصصی و رویدادهای شبکه ای را برگزار می کند و همچنین روندهای پیشرفت صنعت ساختمان سازی الکترونیکی چین را کشف کرده و فرصت های تجاری بیشتری را توسعه می بخشد.
    نمایشگاه فناوری برق ساختمان گوانگجو 2015 از 298 غرفه دار از 11 کشور و منطقه، شامل بلژیک، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هنگ کنک، ژاپن، سوئیس، تایوان، انگلستان و ایالات متحده آمریکا استقبال کرد.
    تعداد کثیری از فرصت های ارتباطی که به شرکت کنندگان در جهت افزایش بازده و منافع شان کمک می کنند، در دسترس شان قرار می گیرند تا آنها را  در راستای ایجاد قدرت و ارتقای امور ساده خانگی در حد بازار بین المللی جهانی یاری نمایند. معاملات تجاری جدید برگزار می شوند و غرفه داران فرصتی را جهت جلب نظر خریداران مناسبی که در این نمایشگاه ها شرکت می کنند، بدست می آورند.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس http://guangzhou-electrical-building-technology.hk.messefrankfurt.com/guangzhou/en/visitors/welcome.html مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت