تعداد یک میلیون بلیط اکسپوی قزاقستان فروخته شد !!!

به خریدار بلیط شماره " یک میلیون " نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۷ تبریک گفته شد

عصر نمایشگاه- در محل دفتر مجریان اکسپو ۲۰۱۷، آقای آخمتژان یسیموف " Mr. Akhmetzhan Yessimov " رئیس هیئت مدیره شرکت ملی اکسپو ۲۰۱۷ آستانه از خریدار بلیط شماره " یک میلیون " نمایشگاه بین المللی اکسپو ۲۰۱۷ تقدیر بعمل آورد. وی شهروندی از مناطق جنوبی کشور قزاقستان به نام آقای خیرات مامایف " Mr. Kairat Mamaev " است.

به خریدار بلیط شماره " یک میلیون " نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۷ تبریک گفته شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از سایت اکسپوی قزاقستان، در راستای گرامیداشت رویدادهای مهم اکسپوی 2017، مدیر عامل شرکت ملی اکسپوی 2017 آستانه شخصاً با ارائه هدیه ای شایسته از طرف حامیان مالی این نمایشگاه از خریدار بلیط شماره " یک میلیون " تقدیر نمود. این هدایا شامل موارد زیر است :

    یک مدل گوشی از شرکت سامسونگ ، یک شماره تلفن با اعنبار نامحدود تا پایان سال و یک روتر Wi-Fi با اینترنت یک ساله هدیه از طرف شرکتBeeline  .  علاوه بر این، شرکت هوایی ملی آستانه " Air Astana " نیز یک بلیط رفت و برگشت کلاس تجاری " Two-way business class " به شهر آستانه را برای آقای مامایف و همسر ایشان در نظر گرفته است.

    همچنین آقای یسیفوف ابراز داشت که :

    ما می توانیم به وضوح شاهد علاقه شدید مردم کشور قزاقستان به اکسپو باشیم و مطمئن هستیم که می توانیم این رویداد حماسی را در بالاترین سطح سازماندهی و برگزار نماییم. اگرچه این نمایشگاه یک رویداد بین المللی و تخصصی است ولی ما می بایست اول از همه آنرا برای مردم قزاقستان سود آور کنیم.

    در همان روز در محل ساختمان مرکز رسانه ای اکسپو 2017 ، یک کنفرانس مطبوعاتی نیز با حضور شخص خریدار بلیط شماره یک میلیون برگزار گردید که در این جلسه ایشان به خبرنگاران گفت که وی قصد داشته است تا به همراه خانواده اش در فصل تابستان از این نمایشگاه بازدید نماید.

    آقای خیرات مامایف همچنین اظهار داشت :

    من فکر می کنم که یک شهروند عادی قزاقستانی نباید فرصت بازدید از این رویداد را از دست بدهد. در نمایشگاه اکسپو ، نه تنها شرایط کنونی قزاقستان و حتی حال حاضر جهان نشان داده می شود، بلکه آینده کل سیاره و تمام بشریت نیز به نمایش در خواهد آمد. بنابراین من و تمام خانواده ام تصمیم گرفتیم تا از اکسپو 2017 بازدید کنیم و در تاریخ 26 آوریل 4 بلیط این نمایشگاه بین المللی را خریداری کردیم و ما خوشحالیم که خریدار بلیط شماره یک میلیون هستیم.

     

    - لازم به ذکر است :

    تا امروز، تعداد 19غرفه رسمی فروش بلیط در حال فعالیت بوده و همچنین بلیط ها در 17 مرکز فروش از شبکه فروشگاههای زنجیره ای " Marwin/ Meloman" و 1141 دفتر پستی شرکت " Kazpost  " در دسترس هستند.

    یادآوری میکنیم که از 10 ژوئن 2016 وب سایت رسمی فروش بلیط نمایشگاه اکسپو 2017 جهت دسترسی در سراسر جهان به آدرس اینترنتی " https://tickets.expo2017astana.com " راه انداری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت