سرپرست بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام خبر داد

برگزار نشدن نمایشگاه بهاره امسال در ایلام

عصر نمایشگاه- سرپرست بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: بدلیل جلوگیری از رکود بازار و کمک به صنوف مختلف و فراوانی اجناس ضروری و مورد نیاز مردم در بازار و مناسب بودن قیمت ها و ایجاد رقابت در بین صنوف امسال نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم برپا نمی شود.

برگزار نشدن نمایشگاه بهاره امسال در ایلام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،سعید گل محمدی اظهار کرد: همه ساله در ایام پایانی سال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با هدف تامین نیازهای مردم به کالاهای اساسی و ضروری برپا می شد ولی امسال برنامه ایی برای برگزاری این نمایشگاه نداریم.

    وی همچنین از تامین و ذخیریه سازی میوه شب عید در سطح استان خبر داد و افزود: توزیع میوه شب عید با مدیریت اداره کل تعاون روستایی از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

    گل محمدی با اشاره به اینکه در مجموع 25 غرفه به منظور توزیع میوه شب عید در مناطق مختلف استان برپا می شود، تاکید کرد: 200 تن سیب و 400 تن پرتغال برای این ایام تامین و ذخیره سازی شده است.

    وی با اشاره به اینکه در صورت نیاز تعداد غرفه های مشخص شده برای توزیع میوه شب عید در استان افزایش می یابد، گفت: میوه ها طبق روال سال های گذشته در کانکس ها و تعدادی از واحدهای صنفی با نصب بنر مخصوص با قیمت مشخص و تعیین شده توزیع خواهد شد.

    وی یادآور شد: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای بخش عمده ای از کالاها و خدمات و ضرورت تشدید بازرسی و نظارت ها، در اجرای وظایف نظارتی محوله خود و در راستای برنامه های کمیسیون تنظیم بازار استان اقدامات لازم را انجام می دهیم.

    گل محمدی اضافه کرد: 22 گروه بازرسی نسبت به اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در سطح استان اقدام می کنند و در این خصوص از پتانسیل و توانمندی ناظرهای افتخاری نیز استفاده می شود.

    به گزارش تابناک ،سرپرست بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان ایلام افزود: علاوه بر این سامانه 124 سازمان صنعت و تجارت به صورت شبانه روزی پاسخگوی گزارشها و دریافت شکایات مردمی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت