مسئول بخش بین‌الملل بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد

حضور ۲۲ کشور در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- «عباس نظری‌راد»، مسئول بخش بین‌الملل بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از حضور ۲۲ مهمان و شخصیت خارجی از ۲۲ کشور در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

حضور ۲۲ کشور در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایکنا ، عباس نظری‌راد، مسئول بخش بین‌الملل بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: تفاوت بخش بین‌الملل نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته این است که حضور شخصیت‌های شرکت‌کننده بیشتر از ارائه آثار و نمایش کارهای تولیدی آن‌ها حائز اهمیت است.
    وی افزود: در بخش بین‌الملل این دوره از نمایشگاه، 22 مهمان از 22 کشور حضور خواهند یافت که عمدتا از مسئولین اعم از وزرا، معاونین، مقامات دینی، قرآن‌پژوهان و متصدیان رسانه‌های قرآنی جهان اسلام هستند.
    نظری‌راد تصریح کرد: مهمانان این دوره از نمایشگاه از کشورهایی همچون الجزایر، لهستان، بنگلادش، هند، کنیا، سنگال، تونس، عراق و افغانستان خواهند بود.
    وی در ادامه با اشاره به این که بخش بین‌الملل بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن به مدت چهار روز از 20 تا 24 خرداد دایر خواهد بود، گفت: شخصیت‌های متبوع علاوه بر حضور در نمایشگاه، در نشست‌های مختلفی که در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد نیز حضور داشته و از مراکز علمی و فرهنگی بازدید به عمل خواهند آورد.
    مسئول بخش بین‌الملل بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن بیان کرد: مهمانان بخش بین‌الملل نمایشگاه همچنین با شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشورمان به‌ویژه شخصیت‌های قرآنی ملاقات خواهند داشت.
    وی اضافه کرد: امسال ترتیبی اتخاذ شده که بتوانیم زمینه تعامل و ارتباط میان دست‌اندرکاران حوزه قرآنی کشور با شخصیت‌های بین‌المللی را برقرار کنیم.
    نظری‌راد با اشاره به این که دعوت از کشورها و انتخاب آن‌ها از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صورت گرفته است، گفت: حضور این مهمانان در بخش بین‌الملل با هدف آشنایی آن‌ها با فعالیت‌های قرآنی کشورمان و ایجاد تعامل و ارتباط و هم‌افزایی انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان عمدتا از مسئولان رسانه‌های قرآنی کشوهای اسلامی هستند.
    مسئول بخش بین‌الملل با اعلام این که امسال بیش از 297 ناشر در نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: از این تعداد 281 ناشر از ایران و 16 ناشر از کشورهای ترکیه، عراق، لبنان و سوریه هستند.
    وی ادامه داد: نمایشگاه امسال که مزین به شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» است، با همکاری 50 نهاد و مؤسسه تدارک یافته و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه هماهنگی میان این دستگاه‌ها و نهادها را بر عهده دارد.
    یادآور می‌شود، بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در دو بخش اجرایی و محتوایی و با رونمایی از 20 اثر پویانمایی و یک فیلم مستند قرآنی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) همزمان با بیست‌وهشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برگزار و تا 26 خردادماه ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت