دبیر انجمن برنج :

نمایشگاه Thaifex بانکوک میزبان تفاهم‌های تجاری برنج

عصر نمایشگاه- دبیر انجمن برنج ایران در نمایشگاه Thaifex گفت: حضور در این نمایشگاه با هدف تامین نیازهای برنج کشور بوده که شرکت‌های بزرگی در نمایشگاه حضور داشتند که از وزارت بهداشت ما نیز تاییدیه‌های لازم را گرفته بودند و GMP‌ها را برای واردات به ایران دارا هستند و خوشحالم که بگویم همه‌ی این شرکت‌ها در این نمایشگاه یکجا حضور دارند.

نمایشگاه Thaifex بانکوک میزبان تفاهم‌های تجاری برنج
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فودنا ، مسیح کشاورز درباره تاثیرات این نمایشگاه برای ایران گفت: باید اشاره کنم اتفاق خوب این دوره از نمایشگاه قراردادهای تجار ایرانی با تجار تایلندی در مورد خرید برنج بود که با توجه به دوران بعد از برجام یک دستاورد مهمی بود که از این نمایشگاه برای دو کشور رقم خورد.
    دبیر انجمن برنج در پاسخ به مقایسه برنج تایلندی و هندی نیز گفت: مزیت برنج تایلندی نسبت به برنج هندی، کمتر بودن قیمت آن است ولی باید بگویم که برنج هندی نیز برنج بسیار مرغوبی است ولی قیمت بالاتری دارد و هر کدام از این دو نوع برنج طیف مشخصی از جامعه ایران را در بر می‌گیرد ولی برنج تایلندی مورد استقبال بیشتری از برنج هندی است.

    وی ادامه داد: نمایشگاه THAIFEX برای انجمن برنج ایران بسیار مفید بود زیرا با انجمن‌های صادرکننده تایلند نیز هماهنگی‌ها و مذاکرات خوبی داشتیم که نتیجه آن نیز در آینده بسیار موثر است .

    کشاورز درباره مزیت های دیگر تجارت با تایلند گفت: ما امیدواریم جدای از بحث تجارت باید در بخش تکنولوژی کشاورزی نیز توسط دولت‌های ایران و تایلند مراودات خوبی داشته باشیم چون تکنولوژی بخش کشاورزی در تایلند بسیار پیشرفته است.

    مسیح کشاورز در پاسخ به اینکه برای چندمین بار است در THAIFEX حضور دارند نیز پاسخ داد: با توجه به مشکل تامین برنج از تایلند در سنوات گذشته در این نمایشگاه حضور نداشتیم و امسال برای اولین بار است ضمن بازدید از نمایشگاه از کارخانه‌های تولید کننده برنج نیز بازدید کردیم.

    چهاردهمین دوره نمایشگاه بزرگ THAIFEX تایلند با میزبانی از 5000 مشارکت کننده از 40 کشور و پیش بینی 150 هزار بازدیدکننده متخصص تا 4 june با شعار "بهترین تجربه در آسیا" میزبان تمام تجار و علاقمندان به صنایع غذایی از سراسر دنیا است.

    لازم بذکر است نمایشگاه THAIFEX   از سال 2014 تا 2016 به ترتیب 30 هزار 479 ، 35 هزار و دویست و پنج و 42 هزار و پانصد و بیست و هشت نفر از  113 کشور بازدیدکننده متخصص داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت