انتشار جزییاتی از نمایشگاه لجستیک، زنجیره تامین و توزیع ایران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه لجستیک، زنجیره تامین و توزیع ایران (Iran Logex) با حضور بیش از چهل کشور مختلف، مهم ترین نمایشگاه در صنایع مربوط به حوزه لجستیک است. هدف نمایشگاه لجستیک تهران، عرضه به روزترین دانش ها و فناوری ها در صنعت لجستیک و حمل و نقل است.

انتشار جزییاتی از نمایشگاه لجستیک، زنجیره تامین و توزیع ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از من رویداد را دوست دارم؛ چهارمین نمایشگاه لجستیک، زنجیره تامین و توزیع در شرایط و مقطع زمانی برگزار می گردد که کشور ایران از جایگاه اقتصادی و سیاسی ویژه ای برخوردار است. با توجه به رویدادهای کشورهای منطقه و توافقات به عمل آمده، این نمایشگاه با گردهم آوری کلیه عوامل مرتبط با لجستیک، زنجیره تامین و توزیع، محلی برای نمایش توانمندی های داخلی و خارجی و زمینه ساز دستیابی به بازارهای جدید به شمار می رود. همچنین با ایجاد پیوندهای اقتصادی وانتقال فناوری های پیشرفته با کشورهای منطقه و دنیا، گامی جهت همسویی و نقش آفرینی استراتژی های کلان ایران، تقویت بنیه ارزی و تداوم رشد اقتصادی و حمایت همه جانبه هدفمند از صادرات کالا و خدمات خواهد بود.
    نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین و توزیع (Iran Logex) مهمترین نمایشگاه صنایع لجستیک در ایران است که بیش از 200 شرکت مهم و فعال را در چهارمین دوره ی خود همراه داشت. هم چنین، در سری چهارم این نمایشگاه، سومین جایزه ی لجستیک ملی و کنفرانس ملی و بین المللی لجستیک نیز تحت نظر لجستیک ایران برگزار شد تا از این سه رویداد همزمان، فضای پویا و سرشار از انرژی و دستاورد را بسازد که نه تنها به رشد صنایع مرتبط لجستیک ایران و منطقه کمک می کند، بلکه برای تمامی شرکت کنندگان دسترسی وسیعی به اطلاعات بازار و جدیدترین دستاوردهایش را فراهم می آورد.
    لجستیک با تمرکز بر امور حمل ونقل و جابجایی، امور نگهداری موجودی و انبارداری و همچنین امور مدیریت لجستیک ، تاثیر مستقیمی بر توسعه صنعتی ، معدنی ، تجاری و کشاورزی ، رشد بهره برداری و نهایتا توسعه اقتصادی کشور دارد . بر اساس مطالعات صورت گرفته در کشور های مختلف ، از کل هزینه های لجستیکی بطور متوسّط 60% آن متعلق به بخش حمل و نقل و جا به جایی و 35% آن متعلق به بخش نگهداری موجودی و انباری و 5% آن متعلق به مدیریت لجستیک است . بر همین اساس برنامه ریزی ، مدیریت موثر حوزه لجستیک و زنجیره تأمین و توسعه علمی و کاربردی آن در سطح کشور می تواند منجر به کاهش هزینه ها و افزایش مزیت رقابتی در سطوح مختلف ملی و بنگاهی گردد.
    مفهوم مدیریت زنجیره تامین هنگامی بوجود آمد که تولیدکننده، شراکت استراتژیک با تامین کنندگان مستقیم خود را تجربه نمود و مفهوم مدیریت مواد را یک گام به جلو برده و عملیات توزیع و حمل و نقل را نیز در آن جای داد. در نهایت منجر به ایجاد مفهوم لجستیک یکپارچه شده که به عنوان مدیریت زنجیره تامین شناخته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت