در سال جاری انجام شد؛

شرکت ۱۹ هیئت خارجی در نمایشگاه‌های مختلف اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیر امور هماهنگی بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: ۱۹ هیئت آسیایی و اروپایی از نمایشگاه‌های مختلف استان اصفهان در سال جاری بازدید کردند.

شرکت ۱۹ هیئت خارجی در نمایشگاه‌های مختلف اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،مهدی لطیفی اظهار داشت: پس از برداشته شدن تحریم‌ها و اجرایی شدن برجام، تقاضاهای زیادی از سوی شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه‌های استان مطرح شده و این امر نویدبخش سال کاری بسیار خوبی در حوزه صنعت نمایشگاه‌های استان اصفهان خواهد بود.

    وی ادامه داد: بدون شک با شرایط به وجود آمده، سال آینده میزبان مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان خارجی بیشتری در نمایشگاه‌های استان خواهیم بود.

    مدیر امور هماهنگی بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اعلام کرد: کشورهای چین، ایتالیا، ترکیه، فرانسه، اتریش، آلمان، سوئیس، هند، تاجیکستان، عراق، هلند و قزاقستان از جمله کشورهایی بودند که نمایشگاه اصفهان امسال، میزبان هیئت‌های تخصصی بازدیدکننده آنها در عناوین مختلف نمایشگاهی خود بود.

    وی اعلام کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته با بازدید هیئتی از کشور چین، نهمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات گرانبها، طلا و تجهیزات وابسته با بازدید هیئت ایتالیایی و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان با بازدید متخصصانی از کشورهای ترکیه، فرانسه، اتریش، آلمان، سوییس و هند در این سال برگزار شد.

    وی اعلام کرد: هشتمین نمایشگاه آسانسور، پله‌های برقی، صنایع و تجهیزات وابسته با بازدید هیئتی متخصص از کشورهای چین و تاجیکستان، اولین نمایشگاه تخصصی سرویس‌های بهداشتی و شیرآلات ساختمانی با میزبانی از هیئت سلیمانیه عراق نیز از دیگر نمایشگاه‌هایی است که امسال میزبان هیئت های خارجی بود.

    به گزارش مهر ،مدیر امور هماهنگی بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: چهاردهمین نمایشگاه صنعت کشاورزی با حضور بازدیدکنندگانی از کشورهای ایتالیا و چین، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی کشاورزی با بازدید کارشناسانی از کشورهای ترکیه، هلند و عراق، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی با میزبانی از بازدیدکنندگان دو کشور آلمان و ایتالیا و دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو با میزبانی هیئتی از کشور قزاقستان همراه بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت