در افتتاحیه سومین همایش بین المللی صنعت خودرو؛

امضاء سه تفاهمنامه خودرویی شرکت های ایرانی با سوئد، ترکیه و هند

عصر نمایشگاه- در مراسم افتتاحیه سومین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران، چهار تفاهمنامه در حوزه های تولید خودرو، همکاری انجمن های قطعه سازی و همچنین همکاری های علمی به امضا رسید که سه مورد آن با کشورهای سوئد، ترکیه و هند است.

امضاء سه تفاهمنامه خودرویی شرکت های ایرانی با سوئد، ترکیه و هند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،سومین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران امروز با حضور 363 شرکت ایرانی و 137 شرکت خارجی از 23 کشور در تهران آغاز به کار کرد.

    گفتنی است ،در این همایش چهار تفاهم نامه امضا شد؛ نخستین تفاهمنامه «مظفر فردوس» مدیرعامل شرکت ماموت ایران و «هنریک هندرسون» مدیرعامل اسکانیا امضا کردند.

    همچنین دومین تفاهمنامه را انجمن قطعه سازان ایران و انجمن قطعه سازان ترکیه امضا کردند.

    سومین تفاهمنامه بین دانشگاه صنعتی شریف و گروه خودروسازی سایپا توسط محمود فتوحی رئیس دانشگاه و مهدی جلالی مدیرعامل سایپا امضا شد؛ در این تفاهمنامه 11 پروژه همکاری دانش بنیان دیده شده است.

    علاوه بر این تفاهمنامه ای نیز میان انجمن قطعه سازان ایران و انجمن قطعه سازان هند به امضا رسید؛ براساس آن انجمن های ایران و ترکیه وظیفه هماهنگی روابط بین قطعه سازان دو کشور را برعهده گرفته اند.

    به گزارش ایرنا، همایش بین المللی صنعت خودروی ایران تاکنون در سه سال متوالی برگزار شده است؛ همایش نخست، آذرماه 92 با هدف معرفی صنعت خودروی ایران، همایش دوم در آذرماه پارسال با موضوع تبیین برنامه های صنعت خودرو و همایش امسال «رقابت پذیری و همکاری های بین المللی» مورد توجه قرار گرفته است.

    همچنین نخستین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودروی ایران نیز عصر دیروز(یکشنبه) با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

    شایان ذکر است ،در این نمایشگاه 212 شرکت داخلی در فضای نمایشگاهی با وسعت 35 هزار مترمربع آخرین محصولات مرتبط با خودرو که در داخل کشور تولید شده است و همچنین خودروهای تولید داخل را به معرض نمایش گذاشته اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت