تعویض قرآن‌های نو با کهنه در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن امکان تعویض قرآن های مستعمل با قرآن های نو را فراهم کرده است و این امر رایگان و بدون دریافت هزینه انجام می شود.

تعویض قرآن‌های نو با کهنه در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر،‌ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٨ الی ٢٦ خردادماه سال جاری از ساعت ١٧ الی ٢٤ میزبان علاقه مندان است. در این راستا خدمات وامکانات خاصی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است که از آن جمله می توان به بخش تعویض قرآن های مستعمل با قرآن های جدید اشاره کرد.

    علی خواجه وند، مسئول تعویض قرآن های مستعمل با قرآن های جدید گفت: چندین سال است که طرح تعویض مستعمل با قرآن های جدید در نمایشگاه قرآن انجام می شود و با اقدامات انجام شده، در نمایشگاه امسال نیز این طرح اجرا می شود.

    به گفته او، بازدیدکنندگان می توانند قرآن های کهنه ای که نمی دانند آن ها را کجا قرار دهند به نمایشگاه قرآن بیاورند و در ازای آن قرآن های جدید دریافت کنند.

    خواجه وند در ادامه اذعان داشت: این طرح دو استفاده دارد که یکی از آن ها جمع آوری قرآن های مستعمل است که آن ها را با احترام جمع آوری می کنیم و تبدیل به مقوا می شود و جلد های جدید از آن ها درست می شود و از طرف دیگر با تعویض قرآنهای مستعمل با قرآنهای جدید که از ناشران نمایشگاه خریداری می شود باعث تقویت بیشتر بخش ناشران قرآنی و دینی می شویم که با استقبال زیادی هرساله روبرو می شود.

    او در خصوص هزینه های پرداختی به ناشران نیز گفت: مبلغی که برای این قضیه پیش بینی شده است مبلغ قابل توجه ای است و امیدوارم که تا آخرین روز نمایشگاه ادامه پیدا کند و محدودیتی را در این راستا شاهد نباشیم .

    مدیر کمیته تشریفات در خصوص شرایط تعویض این قرآن ها اظهار کرد: این طرح صرفا برای خانواده هایی است که قرآنی مستعمل در منزل دارند و برای تعویض آن به نمایشگاه مراجعه می کنند و تقاضا می شود قرآن های مساجد و حسینیه ها را برای تعویض نیاورند زیرا با توجه به محدودیت های مالی نمی توانیم در روزهای آتی به سایر مردم قرآن اهدا کنیم.

    وی درباره تعداد قرآن هایی که هر روز برای تعویض در اختیار غرفه داران قرار می گیرد گفت: هر روز 300 جلد کتاب بر اساس روند پیش گرفته شده پیش بینی شده است و بازدیدکنندگان می توانند با در دست داشتن قرآن های مستعمل خود قرآن های جدید را بدون پرداخت هیچ مبلغی دریافت کنند.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت های موجود به هرخانواده یک قرآن اهدا می شود و امیدواریم مراجعه کنندگان توقع تعویض مفاتیح و سایر ادعیه هارا با قرآن نداشته باشند و همکاری لازم را با مسولین غرفه داشته باشند.

    بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

    لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت