جزییات نمایشگاه نانوتکنولوژی یونان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه نانوتکنولوژی یونان (Nanotexnology ) بزرگترین رویداد سالیانه در سراسر اروپا محسوب می شود. این رویداد بزرگ ترین بازار برای نانو تکنولوژی، مواد نانو و برنامه ها، محصولات و تحقیقات الکترونیک ارگانیک در اروپاست.

جزییات نمایشگاه نانوتکنولوژی یونان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از رویداد را دوست دارم، مجموعه کامل این نمایشگاه و کنفرانس هایش شما قادر می سازد تا ایده های اولیه، تکنولوژی ها و نتایج تحقیقات را از شرکت های نوآور، موسسه های پیشرو در تحقیقات با تکنولوژی سطح بالا را پیدا کند. همچنین این فرصت را به شما می‌دهد که در رویداد معرفی و ایجاد ارتبطا بین محققان قوی و شرکت های معتبر، شرکت داشته باشید، با دیگر کسب و کارها به صورت چهره به چهره و حضوری تماس داشته باشید و همچنین محصولات و نتایج تحقیقاتتان را به حاضرینی که هر ساله به سرعت در حال افزایش هستند، ارائه بدهید. نمایشگاه نانوتکنولوژی فرصت های موجود در زمینه های نانو تکنولوژی و اجزای الکترونیکی آلی را بررسی و کشف می‌کند و اجتماع قدرتمندی از دو هزار محقق ، دانشمند ، مهندس و افراد حرفه ای در حوزه های تکنیکی و کسب و کار شامل می شود.
    اگر شما به دنبال آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی و محصولات جدید هستید، این نمایشگاه جای مناسب آن است .شما می توانید با بیش از 2،000 بازدید کننده ی تجاری از سراسر جهان، به ویژه محققان استثنایی، مهندسان، دانشمندان، توسعه دهندگان تکنولوژی، رهبران صنعت و سیاست گذاران  فناوری نانو در  ارتباط باشید. همچنین می توانید مشتریان جدید را پیدا کنید، روابطی پایدار ایجاد کنید و به دیدگاه ها و جنبه های کاری جدید برسید.می توانید تصورات و ایده های خود را مطرح کنید، محصولات جدید خود را عرضه کنید، سیاست های کاری خود را تفسیر کنید،  و شریک تجاری خود را پیدا کنید. در مورد کار تحقیقاتی و مشکلات مربوط به آن، با ارتباط چهره به چهره با متخصصان با تجربه و دانش جویان بسیار مشتاق بحث کنید (کارشناسی و کارشناسی ارشد).این فرصت را برای شرکت در کنفرانس NN16 ، مدارس تابستانی ISFOE16 و ISSON16 و دسترسی به بیش از 650  ارائه از 57 کشور [مختلف] (طبق داده های سال گذشته) دارید. و اگر شما صاحب یک شرکت هستید به راحتی میتوانید شرکت خود را در سطح بین المللی قدرتمند سازید.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به آدرس  www.nanotexnology.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت