برپایی نمایشگاه مد و زیورآلات در حمایت از محیط زیست

عصر نمایشگاه- فراخوانی مبنی بر برپایی نمایشگاه مد و زیورآلات در حمایت از محیط زیست از سوی گروه هنری "توما" منتشر شده است.

برپایی نمایشگاه مد و زیورآلات در حمایت از محیط زیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایران آنلاین؛ گلشید قنبری که در کنار رومینا جزایری مسئولیت برگزاری این رویداد هنری را بر عهده دارد در این باره گفت: ماه گذشته نمایشگاهی در زمینه تصویرسازی و با موضوع محیط زیست برپا شد که با توجه به توفیقات حاضل شده بر آن شدیم این بار نمایشگاه را در زمینه مد و زیورآلات و با هدف حمایت از محیط زیست برپا کنیم.
    او افزود: به همین منظور فراخوان نمایشگاه مد و زیورآلات را منتشر کردیم و امیدواریم با توجه به میزان استقبال از این رویداد بتوانیم عواید حاضل از فروش آثار را صرف هزینه‌های مربوط به محیط زیست کنیم.
    قنبری با اشاره به اینکه این گروه هنری توما سه هدف اصلی اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، ایجاد مشارکت بین مردم و هنرمندان در مورد مسائل محیط زیست و بالا بردن آگاهی عمومی جامعه را دنبال می‌کند، اظهار داشت: از جمله فعالیت‌هایی که می‌توان در زمینه محیط زیست و کمک به حیات وحش کشورمان انجام دهیم، احداث آبشخور برای حیوانات در مناطق کویری و مناطق پرخطر، درمان و نگهداری و تیمار جانوران آسیب‌دیده در مرکز بازپروری پردیسان و خرید تجهیزات پزشکی و درمانی است.
    او در خاتمه گفت: هنرمندان تا 31 شهریورماه فرصت دارند آثار خود در زمینه مد و زیورآلات و با موضوع محیط زیست را به ما ارسال کنند و امیدواریم در فصل پاییز موفق به برپایی این نمایشگاه شویم.
    علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09195387507 و 09197054029 تماس حاصل نمایند.
    در ادامه این مطلب به معرفی گروه هنری "توما" می‌پردازیم:
    با اعلام باقی ماندن تعداد کمی از یوزها در ایران، دیگر همه متوجه شرایط بد محیط زیست ایران شده‌اند. حیوانات زیادی درخطر انقراض‌اند، خشکسالی خیلی از نقاط را در برگرفته و شکار و آلودگی‌های صنعتی خیلی از گونه‌ها را درخطر قرار داده است. این‌ها مطالب ناراحت‌کننده‌ای است که هرروز در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم ولی آیا کاری هم از دستمان برمی آید؟
    گروه‌های مختلفی برای حمایت از حیات وحش ایران فعالیت می‌کنند و امروز گروهی از هنرمندان و هنردوستان را معرفی می‌کنیم که به شکل خاص خودشان این کار را انجام می‌دهند.
    گروه هنری توما، آثار هنرمندان در موضوع محیط زیست را از طریق صفحه‌ای در اینستاگرام برای فروش به مخاطبان ارائه می‌دهد. درآمد حاصل از فروش آثار صرف بهبود وضعیت محیط زیست در ایران خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت