فسپا تاریخ برگزاری نمایشگاه ۲۰۱۸ در برلین را مشخص کرد

عصر نمایشگاه- تصور می شود که دوره بعدی نمایشگاه بین المللی چاپ، ۹ سالن نمایشگاه برلین را در اختیار بگیرد و به نمایش راه حل های چاپ صفحه نمایش، دیجیتال و نساجی بپردازد.

فسپا تاریخ برگزاری نمایشگاه ۲۰۱۸ در برلین را مشخص کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صنعت چاپ ایران ؛  فسپا اعلام کرده است که نمایشگاه بین المللی چاپ فسپا 2018 در ظرف چهار روز و از 15 تا 8 ماه می 2018 در نمایشگاه برلین کشور آلمان برگزار می شود. تصور می شود که دوره بعدی نمایشگاه بین المللی چاپ، 9 سالن نمایشگاه برلین را در اختیار بگیرد و به نمایش راه حل های چاپ صفحه نمایش، دیجیتال و نساجی بپردازد. فسپا 2018 دوباره در یک محل و همراه با نمایشگاه اروپایی ساین برگزار می شود. این نمایشگاه مخصوص راه حل های ارتباطی بصری غیرچاپی است.
    رز گوارنوری (با نام اصلی مک گینس)، مدیر تقسیمی فسپا در این باره می گوید: «ما همیشه با نمایش دهندگان خود درباره محل نمایش های خود صحبت می کنیم و برلین، یکی از مکان های مورد علاقه ماست. در مورد برلین واکنش های مثبتی از نمایش دهندگان دریافت کردیم. گواهی این ادعا هم این است که حتی پیش از آغاز فسپا 2017، فضای نمایشگاه رزرو شده و در اختیار آن ها قرار گرفته است.»
    «برلین یک شهر دوست داشتنی است و بسیاری از نمایش دهندگان ما خاطرات مثبتی از آخرین نمایشگاه برلین در سال 2007 دارند. این شهر پایتخت آلمان، بزرگ ترین شهر این کشور و هفتمین شهر بزرگ اروپا است. همه برلین را به عنوان مرکز فرهنگ، سیاست، رسانه و علم می شناسند. مهم تر این که، آسمان برلین و مرکز ترافیک راه آهن آن از طریق بسیاری از شهرهای عمده اروپایی و بین المللی در دسترس است.»
    نمایشگاه برلین که یکی از پیشروترین سازمان دهندگان کنفرانس در سراسر جهان است، در موقعیت قابل دسترسی قرار دارد و با ماشین، تنها ده دقیقه با فرودگاه برلین فاصله دارد. این کار را برای بازدیدکنندگان بین المللی بسیار راحت می کند. همچنین برای ورود به این نمایشگاه تنها به یک سفر کوتاه از مرکز شهر نیاز دارید. آن هم شهری که بیش از 750 هتل در خود دارد.
    آخرین بار که فسپا در برلین برگزار شد، علاه بر مخاطبان اصلی سنتی که از اروپای غربی می آمدند، تعداد بازدیدکنندگان اروپای شرقی به ویژه از لهستان و روسیه هم افزایش یافت.
    در طول هفته، هزاران ارائه دهنده خدمات چاپ وبیلبورد ساز از سراسر جهان در این نمایشگاه گرد هم جمع می شوند تا با آخرین ابتکارات فناوری و مواد قابل مصرف بیش از 1000 شرکت تامین کننده مواجه شوند. این افراد هم چنین شاهد معرفی چندین محصول مختلف خواهند بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت