جزییات نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت یکی از مهمترین رویدادها در عرصه مواد، روکش ها، تودوزی و لوازم جانبی فضای داخلی خودرو به شمار می رود.

جزییات نمایشگاه طراحی داخلی خودرو اشتوتگارت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از رویداد را دوست دارم، نمایشگاه طراحی داخلی خودرو، سازندگان پیشگام در تولید قطعات و سیستم های داخلی خودرو را از سراسر جهان گرد هم خواهد آورد. این نمایشگاه جایگاهی جامع و کامل برای طراحان و سازندگان خودرو، مراکز و استودیوهای طراحی و طیف کاملی از دست اندرکاران فضای داخلی خودرو خواهد بود. این نمایشگاه از اهمیت یکسانی برای تیم های طراحی و مسولان تدارک برخوردار است؛ فرقی نمی کند در زمینه طراحی داخلی مشغول کار بوده یا سازنده رده 1 یا 2 قطعات باشید، در هر صورت چیزهایی زیادی برای دیدن وجود دارد! این نمایشگاه شامل راهکارها و شمار زیادی از محصولات ابتکاری می باشد. این نمایشگاه از تاریخ 30 خرداد الی 1 تیر ماه در آلمان برگزار می شود.
    بطور کلی نمایشگاه ها یکی از موثرترین رسانه های موجود برای ایجاد و حفظ رابطه با مشتریان محسوب می شوند. در این عصر دیجیتالی، نمایشگاه ها تنها رابطی هستند که خریدار، فروشنده و محصول بصورت فیزیکی گرد هم جمع می شوند و میل شدیدی برای معامله ایجاد می کنند.
    نمایشگاه دکوراسیون داخلی اتومبیل اشتوتگارت 2017 به واسطه شاخصه های کاملا متمرکز خود و هدف گذاری دقیق مخاطب، بستری اقتصادی برای فروش و تجارت ایجاد می کند و سازمان دهندگان آن متعهد هستند تا روابط تجاری سودآوری برای همه بازدیدکنندگان فراهم کنند.
    نمایشگاه فضای داخلی خودرو آلمان 2017 محیطی بسیار انعطاف پذیر فراهم می کند که در آن اهداف فروش و بازایابی بطور گسترده تامین می شود. این اهداف با پیشتازی در بازار فروش و معرفی محصولات جدید، تبلیغ مارک تجاری، حفظ رابطه با مشتریان و انتصاب عوامل جدید میسر می شود. برگزارکنندگان با استفاده از موقعیت های مختلف از جمله حضور غرفه داران و حامیان مالی، انجمن ها، مسابقات و جوایز و در نهایت وب سایت خود،  فضایی پویا برای فعالیتهای فروش و بازاریابی شما فراهم می کنند.
    نمایشگاه اتومبیل اشتوتگارت یک فرآیند ارتباطی دو طرفه را ترغیب می کند. مهمتر از همه اینکه معاملات تجاری چهره به چهره انجام می شود که این روش برای ایجاد و حفظ رابطه با مشتری از سایر روش ها موثرتر است.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به آدرس  www.automotive-interiors-expo.com مراجعه کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت