رئیس اتاق اصناف گچساران خبر داد

برپایی نمایشگاه تخصصی و بهاره گچساران در ۴۰۰ غرفه

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق اصناف گچساران از ادغام و برپایی نمایشگاه تخصصی و بهاره گچساران در ۴۰۰ غرفه خبر داد.

برپایی نمایشگاه تخصصی و بهاره گچساران در ۴۰۰ غرفه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،سیدناصر حسینی اظهار کرد: هدف از برپایی نمایشگاه‌ها، تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای ضروری مورد نیاز مردم، افزایش قدرت مصرف‌کنندگان و دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب است.

    رئیس اتاق اصناف گچساران افزود: برگزاری نمایشگا‌‌‌ه‌های فصلی به ویژه نمایشگاه بهاره در راستای حمایت و تقویت از روند عرضه، دسترسی بهتر و آسان‌تر شهروندان به کالاهای مورد نیاز ویژه تعطیلات نوروزی با قیمت مناسب است.

    حسینی با اشاره به مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه‌های بهاره یادآور شد: بازاریان و واحدهای صنفی گچساران پیش از این مصوبه‌ به خرید عمده و گسترده اقلام و کالاهای خود در راستای حضور در نمایشگاه بهاره اقدام کرده بودند که با توجه درخواست‌های مکرر مردم و مسئولان واحدهای صنفی، این نمایشگاه قبل از دریافت مصوبه در دستور کار قرار گرفته بود.

    وی گفت: بر اساس تقویم نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد، نمایشگاه تخصصی سوغات و هدایای استان‌ها نیز برای پایان سال برنامه‌ریزی شده که با نمایشگاه بهاره ادغام خواهد شد.

    حسینی یادآور شد: با ادغام این دو نمایشگاه همشهریان می‌توانند در محیطی واحد نسبت به اقلام مورد نیاز خود برای ایام پایان سال و عید نوروز اقدام کنند.

    به گزارش فارس ،رئیس اتاق اصناف گچساران ابراز کرد: نمایشگاه تخصصی گچساران در 150 غرفه و نمایشگاه بهاره گچساران در 250 غرفه از 17 اسفند ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های این شهرستان واقع در ضلع شرقی پایانه مسافربری برپا می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت