نمایشگاه های شهرداری تهران برگزار می کند

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربینهای دیجیتال،صوتی و تصویری و هنر عکاسی

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربینهای دیجیتال،صوتی و تصویری و هنر عکاسی تصویربرداری و تجهیزات وابسته از تاریخ ۴ الی ۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ ( ۲۴-۲۷ May ۲۰۱۶ ) در تهران برگزار می شود.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربینهای دیجیتال،صوتی و تصویری و هنر عکاسی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دوربین های دیجیتال، صوتی و تصویری،  هنر عکاسی و تصویربرداری و تجهیزات وابسته  از تاریخ 4 الی 7 خرداد ماه سال 1395  ( 24-27 May 2016 ) در تهران با حضور واحدهای تولیدی، خدماتی و نمایندگی از نقاط مختلف دنیا به منظور تحقق آرمانهای انتقال فناوری دیجیتال و گسترش بسترهای توسعه و پیشرفت صنعت عکاسی و صوتی و تصویری  با پشتیبانی و اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری  تهران واقع در بزرگراه  چمران برپا خواهد شد.

    گفتنی است ،در این نمایشگاه تخصصی سالانه جدیدترین  دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری ، ماشین های اداری، قطعات و لوازم دوربین، فیلم و ذخیره های دیجیتالی، نرم افزارها و پردازش عکاسی، لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تصویربرداری متحرک، سینمای خانگی، تکنولوژی اسلاید، خدمـات تصویری و انواع پروژکتور و اسکنر،  دوربین های مداربسته و نوت بوک و ... به نمایـش گذارده می شود.

    همچنین شرکت کنندگان در این نمایشـگاه می توانند با گروه وسیعی از لوازم صوتی و تصویری حرفه ای مانند تجهیزات سینمائی،                        سیستم های ضبط و پخش صدا و تصویربرداری و سیستم های نوردهی، تجهیزات استودیوهای عکاسی، تصویربرداری دیجیتالی، چاپ در                قطعات بزرگ، لابراتوارهای ظهور معمولی و مینی لب، پروژکتورهای ویدئوئی، تکنولوژی کنترل و شبکه ، میکس و مونتاژ فیلم و دستگاه های بزرگ چاپ عکس روبرو شوند.

    هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر صاحبان صنایع ، تجار ،متخصصین و علاقمندان با آخرین دستاوردهای صنایع عکاسی ،  تصویربرداری و تجهیزات  صوتی تصویری و  ارتقاء دانش ، کیفیت خدمات و بهره گیری از دانش روز جهان می باشد.

    علاقمندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با دریافت آموزش های علمی و عملی  در کلاسهای آموزش تخصصی عکاسی  که به صورت رایگان برگزار می شود و همچنین  سمینارهای تخصصی و کارگاههای آموزشی مشارکت نموده و از برنامه های جنبی این نمایشگاه شامل ارائه خدمات آموزشی بهره مند گردند .

    همچنین در این نمایشگاه کارهای منتخب در زمینه " عکاسی هدفمند " در قالب یک نمایشگاه عکس تحت عنوان" گالری دیداری دیجیتالی" همزمان با برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت