چهار کشور هدف؛ چهار نمایشگاه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ میلادی سازماندهی غرفه های ایران و برگزاری پاویون ملی کشورمان در چهار رویداد معتبر جهانی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را در دستور کار خود قرار داده است که کشورهای چین، ترکمنستان، هند و عمان به عنوان کشورهای هدف این موضوع، انتخاب شده اند.

چهار کشور هدف؛ چهار نمایشگاه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» ؛‌ نفت و گاز طبیعی، مهم ترین منابع تأمین انرژی بشر امروزی هستند؛ به‌ طوری که نفت خام 45 درصد و گاز طبیعی 25 درصد انرژی جهان را تأمین می‌کند؛ از این رو نفت و گاز در معادلات اقتصادی ـ سیاسی جهان اهمیت راهبردی داشته و در فرآیند روابط بین الملل نقش مهمی ایفا می ‌کنند. کشورمان ایران نیز به دلیل داشتن منابع عظیم نفت و گاز همواره مورد توجه جامعه بین الملل بوده و توانسته است از صنعت نفت و گاز در معاملات سیاسی و داد و ستدهای صنعتی و تکنولوژیک به خوبی استفاده کند و پیشرفت های اقتصادی خود را تا حد زیادی وابسته به آن بداند. در این میان و به دلیل اهمیت ایجاد و استمرار روابط تجاری با دیگر کشورهای فعال در حوزه نفت و گاز و ارتقا جایگاه ایران در عرصه رقابت های جهانی، حضور در نمایشگاه های بین ­المللی معتبر منطقه و جهان بهترین جایگاه برای معرفی توانمندی ها و قابلیت های  ایران و آشنایی با دیگر رقبا در صنعت نفت و گاز محسوب می شود. از این رو شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در سال 2018-2017 میلادی سازماندهی غرفه های ایران و برگزاری پاویون ملی  کشورمان در چهار رویداد معتبر جهانی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را در دستور کار خود قرار داده است که کشورهای چین، ترکمنستان، هند و عمان به عنوان کشورهای هدف این موضوع، انتخاب شده اند.

    نهمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی تکنولوژی و تجهیزات پتروشیمی، نفت و گاز چین از تاریخ 1 تا 3 شهریور ماه 96، بیست و دومین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز ترکمنستان از تاریخ 11 تا 13 آبان ماه 96، دهمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی تخصصی صنایع پلاستیک هند از تاریخ 18 تا 23 بهمن ماه 96 و یازدهمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز عمان از تاریخ 6 تا 8 فروردین ماه 97 نمایشگاه هایی هستند که فعالان صنایع کشورمان و برترین های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از بخش دولتی و خصوصی می توانند با مشارکت در آنها اهداف ملی و بین المللی خود را دنبال کنند. کلیه متقاضیان حضور در این رویدادها جهت رزرو غرفه و حضور در برنامه های کنفرانس های جانبی می توانند با بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با شماره های 32611614-32601683-32612559-031 تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت