رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان :

برگزاری نمایشگاه محصولات کشاورزی ایران و کشورهای همسود در گیلان

عصر نمایشگاه- رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات راهبردی کشاورزی و صنایع وابسته ایران و کشورهای همسود (CIS) در استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه محصولات کشاورزی ایران و کشورهای همسود در گیلان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا ، روهام قلیچی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی ، محصولات غذایی و صنایع وابسته، ایجاد تعامل و بازاریابی محصولات و خدمات مرتبط ، تبادل تجربیات و گسترش روابط تجاری میان شرکت های استانی، کشوری و بین المللی از هفدهم تا بیستم مردادماه امسال در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برپا می شود.
    وی تصریح کرد: شرکت های معتبر کشوری و استانی در زمینه تولید محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع تبدیلی کشاورزی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، تولید مواد اولیه حوزه دام و طیور، صنایع بسته بندی، شرکت های خدمات مشاوره و ... در کنار چندین شرکت مهم خارجی از حوزه CIS آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.
    قلیچی همچنین از آغاز ثبت نام برای دریافت غرفه نمایشگاهی برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت و اولویت زمانی ثبت نام، از تمامی واحدهای معتبر و فعال گیلان در حوزه های مربوط به کشاورزی دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نمایشگاه با شماره تلفن های 33261046 و 33261047 و 33225736 تماس بگیرند و یا به وب سایت رسمی مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان به آدرس www.gilan-btc.ir مراجعه کنند.
    مرکز آموزش بازرگانی در سال 1374 با هدف کاربردی کردن آموزش ها ایجاد شد و اکنون با 37 نمایندگی بزرگ‌ترین مرکز آموزشی کشور است. نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی در گیلان نیز از فروردین ماه سال گذشته آغاز به کار کرد.
    گیلان با حدود 0.9 درصد مساحت کل ایران، 92.1 درصد چای، 37.6 درصد برنج، 76.2 درصد فندق، 85.1درصد ابریشم، 60 درصد بادام زمینی، 21.4 درصد زیتون، 2.7درصد مرکبات، 13.4 درصد گوشت ماهی خاویاری، 4 درصد گوشت مرغ، 5.1 درصد گوشت قرمز، 22.4 درصد آبزیان پرورشی و 15 درصد خاویار کشور را تولید می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت