اختصاص غرفه‌های رایگان در نمایشگاه‌های خارجی برای صنعت‌گران زنجانی

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: در راستای حمایت از صنعت‌گران، اتاق بازرگانی غرفه‌های رایگانی را در نمایشگاه‌های خارجی در اختیار آنان قرار داده است.

اختصاص غرفه‌های رایگان در نمایشگاه‌های خارجی برای صنعت‌گران زنجانی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، غلامحسین جمیلی  با اشاره به حمایت‌های اتاق بازرگانی از صنعت‌گران استان، اظهار کرد: ترغیب و اختصاص غرفه‌های رایگان برای صنعت‌گران استان در نمایشگاه‌های خارجی تنها بخشی از اقدامات اتاق زنجان جهت رونق تولید در استان است، به گونه‌ای که پارسال اتاق بازرگانی زنجان با پرداخت هزینه سه نمایشگاه خارجی امکان حضور رایگان صنعت‌گران استان در نمایشگاه برون‌مرزی را فراهم کرد که دستاوردهای خوبی نیز برای استان در پی داشته است.

    این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه آرتی‌جنیا، ادامه داد: این نمایشگاه 17 آذرماه در کشور ایتالیا برگزار می‌شود و اتاق بازرگانی نیز در آن مشارکت خواهد داشت و امیدواریم که شاهد حضور صنعت‌گران استان در این نمایشگاه باشیم.

    وی افزود: این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه اروپا بوده و اتاق زنجان با رزرو 350 متر از این نمایشگاه با اولویت صنعت‌گران استان آماده اختصاص غرفه به متقاضیان شرکت دراین نمایشگاه است.

    جمیلی با بیان اینکه ایرانیان مقیم خارج از کشور شهریورماه امسال مهمان زنجان خواهند بود، خاطرنشان کرد: جهت بهره‌مندی مناسب از این رویداد تنها ازایرانیان مقیم کشورهای نوردیک جهت حضور در استان زنجان دعوت شده است، هر چند اتاق زنجان از حضور تجار و علاقه‌مندان خارجی جهت شرکت در این همایش نیز استقبال می‌کند.

    رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان یادآر شد: همچنین جهت بهره‌مندی حداکثر از دستاوردهای این همایش محدودیت زنجانی بودن شرکت‌کنندگان حذف و از اتباع خارجی نیز جهت حضور در همایش دعوت می‌شوند و برای استفاده حداکثری از نتایج برگزاری این همایش انتظار می‌رود که همه دستگاه‌های اجرایی استان همگام با اتاق زنجان از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری نکنند؛ چرا که برگزاری این همایش اثرات مثبتی را برای استان خواهد داشت که نباید در این زمینه کم‌کاری کرد.

     

    وی تاکید کرد: این همایش اواسط مردادماه یا اوایل شهریورماه امسال برگزار خواهد شد و ایرانیان مقیم خارج از کشور که در حوزه‌های اقتصادی فعالیت دارند نیز دو روز در زنجان حضور خواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت