دبیر علمی همایش ملی صنعت فرش ماشینی کاشان بیان کرد

گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی فرش ماشینی در کاشان

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنایع وابسته فرش‌ماشینی در محل دانشگاه آزاد کاشان افتتاح شد.

گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی فرش ماشینی در کاشان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،منصور دیاری دبیر علمی همایش ملی صنعت فرش ماشینی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه  این نمایشگاه در فضایی به وسعت 2500 مترمربع شامل 60 غرفه به مدت سه روز ایجاد شده، افزود: این نمایشگاه از جمله برنامه‌های جانبی سومین همایش ملی صنعت فرش‌ماشینی است که روز 12 اسفند در سالن غیاث‌الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

    وی هدف از برگزاری این همایش را ارتباط دانشگاه با صنعت فرش‌ماشینی و نیز ایجاد و شناسایی بازارهای جدید برای صادرات و گفت‌وگو با صاحبان صنایع این صنعت تاثیرگذار بر اقتصاد بیان کرد.

    عضو هیات علمی دانشگاه آزاد کاشان مهمترین محورهای این همایش را پیش‌بینی تولید فرش‌ماشینی و مصرف الیاف در افق 1404، بررسی اقتصاد صنعت فرش‌ماشینی ایران پس از تحریم، جایگاه صادرات فرش‌ماشینی ایران، چالش‌ها و راهکارهای آن و ارائه آخرین تحقیقات انجام شده در باره فرش‌ماشینی در مرکز تحقیقات فرش ماشینی این دانشگاه برشمرد.

    محمد عنایتی بیدگلی مجری برگزاری این نمایشگاه نیز معرفی صنایع و خدمات وابسته  فرش‌ماشینی به تولیدکنندگان  این صنعت در ایران خصوصا  در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه  عنوان کرد و یاد آوری کرد: کاهش  بهره  و هزینه‌های تمام شده فرآیند تولید از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    محمود  تولایی رئیس اتاق بازرگانی کاشان، ابوالفضل معینی‌نژاد  فرماندار آران و بیدگل، آرین رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی، اخباری رئیس دانشگاه‌آزاد کاشان، مفیدی مدیرعامل  شهرک صباحی بیدگلی و جمعی از صاحبان صنایع منطقه کاشان نیز در این مراسم حضور داشتند.

    به گزارش ایلنا ،در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های ایرانی، چندین  شرکت خارجی از کشورهای  ترکیه، تایلند،  آلمان  و چین نیز دستاوردهای خود را به معرض دید عموم قرار داده‌اند .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت