مدیرکل اموربانوان و خانواده استان مازندران خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی بانوان مازندران

عصر نمایشگاه- مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی بانوان در فروردین ‌ماه سال آینده، افزود: این نمایشگاه یکی از برنامه‌های گرامی‌داشت هفته زن در استان است.

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی بانوان مازندران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی بانوان در استان خبر داد.

    مریم جمشیدی با بیان تبریک به مردم مازندران برای حضور پرشور پای صندوق‌های رأی، گفت: مردم در روز جمعه ثابت کردند که برندگان واقعی آن‌ها هستند، آن‌ها در سال هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت توانستند این وحدت را به ظهور برسانند و در واقع پیروز واقعی میدان، مردم مازندران هستند.

    مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی بانوان در فروردین ‌ماه سال آینده، افزود: این نمایشگاه یکی از برنامه‌های گرامی‌داشت هفته زن در استان است.

    وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) به عنوان نمونه‌ای از بانوی توانمند و صبور در جهان اسلام معروف هستند، ابراز کرد: نمایشگاهی در ایام گرامی‌داشت این بانوی گرامی به منظور معرفی الگوی مناسب و تجلیل از بانوان موفق در جامعه، تبیین نقش زن در جایگاه‌های مختلف، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و..بهره‌گیری از فضای تشکل‌های مردم‌نهاد، تبیین جایگاه زن در اسلام و ارائه الگوی عملی به بانوان برگزار می‌شود.

    جمشیدی بیان کرد: این نمایشگاه تخصصی برای نخستین بار در مازندران صورت می‌گیرد و به مدت 3 روز در محل مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی ساری ادامه خواهد داشت.

    وی از همکاری بنیاد ملی نخبگان، پارک علمی و فناوری استان و رؤسای دانشگاه‌ها در برگزاری این نمایشگاه خبر داد و ابراز کرد: بزودی اطلاعاتی از سوی بنیاد ملی نخبگان به منظور معرفی آثار و کتاب‌های بانوان اعضای هیأت علمی در اختیار ما قرار می‌گیرد.

    مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه برای معرفی نفرات برتر در رشته‌های مختلف؛ علمی و ورزشی و..با دستگاه‌ها رأی‌زنی می‌کنیم، ادامه داد: در تدارک دعوت مسئولان ملی برای حضور در نخستین نمایشگاه تخصصی بانوان هستیم.

    به گزارش بلاغ مازندران ،جمشیدی خاطرنشان کرد: برگزاری نخستین نمایشگاه بانوان یکی از راهکارهایی است که می‌توانیم شناخت مناسبی نسبت به توانمندی‌های حوزه بانوان در جامعه به ویژه مردان به وجود آوریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت