مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد

حضور فعال خوشه سوهان قم در نمایشگاه گلفود دبی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم شکل‌گیری هیئت‌های تجاری تخصصی را از مزیت‌های مدل توسعه خوشه عنوان کرد و از حضور فعال خوشه سوهان قم در نمایشگاه گلفود دبی خبر داد.

حضور فعال خوشه سوهان قم در نمایشگاه گلفود دبی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،امیر طیبی‌نژاد در جلسه شورای راهبری خوشه سوهان با اعلام این خبر اظهار کرد: اعزام هیئت‌های تجاری استان قم به نمایشگاه‌ها و بازارهای خارجی با هدف صادرات بر اساس مطالعه و با مشورت ذی نفعان خوشه صورت می‌گیرد تا حداکثر استفاده از حضور یک هیئت تخصصی حاصل شود.

    وی با بیان اینکه گروهی از فعالان خوشه سوهان استان به همراه عامل توسعه در نمایشگاه گلفود دبی حضور یافتند گفت: با توجه به حضور بیش از 5 هزار شرکت از 120 کشور جهان در نمایشگاه گلفود دوبی، گروه اعزامی از واحدهای تولیدی سوهان قم توانستند علاوه بر ذائقه‌سنجی مشتریان، نمایندگی‌های بالقوه عرضه سوهان قم برخی از کشورها را نیز شناسایی کنند.

    طیبی‌نژاد بیان کرد: نمایشگاه مواد غذایی و آشامیدنی گلفود دبی، از نمایشگاه‌های مهم دنیا است که سالانه شرکت‌های بزرگ شیرینی و شکلات از 90 کشور دنیا در آن حضور می‌یابند و این شرکت با هدف حمایت از صادرات محصولات تولیدی استان قم که از اهداف بزرگ وزارت صنعت، معدن و تجارت است اقدام به تشویق و حمایت از حضور فعالان استان در این نمایشگاه کرد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، وی آشنایی با بازارهای جهانی، مخاطب شناسی، تحلیل بازار، آشنایی با سلایق مصرف کننده و برقراری ارتباط بدون واسطه با مصرف کننده و شرکت‌های بزرگ بین‌المللی را از دیگر دستاوردهای این سفر برشمرد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه گلفود دبی فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان سوهان قم بود تا با علم روز بسته‌بندی و نمونه‌های موفق آن در صنایع غذایی دنیا آشنا شده و برای تغییر در بسته‌بندی محصولات خود دست به کار شوند زیرا اهمیت بسته‌بندی در ارزش افزوده این تولید استان بسیار حائز اهمیت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت