اعلام آمادگی ۶کشور برای حضور در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی کرمان

عصر نمایشگاه- مسئول نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی گفت : تاکنون حضور نمایندگان کشورهای آلمان ، روسیه ، چین ،ژاپن ، کره جنوبی و سوئد برای شرکت در این نمایشگاه که قرار است ۱۰ تیرماه در کرمان برگزار قطعی شده است .

اعلام آمادگی ۶کشور برای حضور در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی کرمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» ؛ محمود بندرچی با اشاره به حضور بزرگترین شرکت های داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنایع معدنی کرمان افزود: پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و همچنین سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در فضایی به وسعت بیش از هشت هزار مترمربع برگزار می شود .
    وی ادامه داد: این نمایشگاهها در حقیقت ویترین ویژه ای است که در آن آخرین دستاوردهای تکنولوژی های حوزه معدن و فرآوری معدنی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
    وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای خود در حوزه ها و بخش های مختلف اکتشاف، استخراج، فرآوری، صادرات، سرمایه گذاری و ماشین آلات را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.
    بندرچی اظهار کرد: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های مختلف و بزرگ خارجی مهمترین شرکت های داخلی از جمله شرکت ملی مس ایران همراه با پیمانکاران داخلی و خارجی، مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر همراه با پیمانکاران داخلی و خارجی، شرکت جهان فولاد سیرجان و شرکت مادر تخصصی معدن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) حضور دارند.
    بندرچی افزود: با توجه به ظرفیت خوب بخش های معدن، سیمان و متالوژی کشورمان به ویژه استان کرمان برای جذب سرمایه گذاری، این نمایشگاه می تواند فرصت بسیار مطلوبی جهت حضور و سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و معدنی کشور باشد.
    وی خاطرنشان کرد: به طور کلی در این نمایشگاه ماشین آلات صنایع مربوط به اکتشاف، استخراج و بهره برداری، فرآوری مواد معدنی، مهندسین مشاور و پیمانکاران، تجهیزات آزمایشگاهی و زمین شناسی و اکتشاف معادن زیرزمینی، معادن روباز، محیط زیست، تجهیزات ترابری زیرزمینی، تجهیزات تولید نیرو، تاسیسات تهویه، تجهیزات فیلتراسیون و هواساز، روانکاران صنعتی و معدنی، تجهیزات و ماشین آلات خردایش مواد معدنی، تجهیزات خطوط انتقال و توزین و فرآوری، انجمن ها و تشکل ها، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین، ماشین آلات حفاری، واردات و ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات ماشین آلات حضور دارند.
    وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالاتر، توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع در حوزه معدن و صنایع معدنی عنوان کرد .
    این نمایشگاه 10 تا 13 تیرماه هر روز از ساعت 17 (5 بعد از ظهر) الی 22 (10 شب) در محل سایت دائمی نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق (کرمان) آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.
    مجتمع نمایشگاهی بین المللی جنوبشرق واقع در شمال غربی شهر کرمان و کیلومتر 10 بزرگراه کرمان - باغین قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت