سالن کسب وکارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ تهران برپا می شود

عصر نمایشگاه- ۴ هزار متر از متراژ بیست و سومین نمایشگاه الکامپ تهران به سالن کسب وکارهای نوپا اختصاص یافت.

سالن کسب وکارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ تهران برپا می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  خبرگزاری مهر، سازمان نظام صنفی رایانه ای با اعلام پیش ثبت نام بیش از 700 استارتاپ برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ، از استقرار کسب وکارهای نوپا در سالن 8 و 9 در الکامپ 2017 تهران خبر داد.

    باقر بحری مدیر اجرایی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ با اشاره به اینکه امسال یکی از بهترین سالنهای نمایشگاه بین المللی تهران به استارتاپها اختصاص داده شده است، گفت: سالنهای 8 و 9 به مساحت چهار هزار متر به الکام استارز (استارتاپها) اختصاص داده شده است. طبق تجربه ای که در سالهای گذشته کسب کردیم این سالن یکی از پرازدحام ترین سالنهای نمایشگاه خواهد بود و بازدیدکنندگان بیشماری را به خود جذب میکند به همین دلیل یکی از با کیفیت ترین سالنهای نمایشگاه را به کسب و کارهای نوپا اختصاص دادیم.

    عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای به شرایط حضور استارتاپها اشاره کرد و گفت: امسال هر استارتاپ در فضای استاندارد 4 تا 5 متر به همراه یک میز یا استند با پرداخت شش میلیون ریال در سالن الکام استارز 2017 مستقر خواهد شد.

    بحری از حذف مرحله داوری اولیه برای حضور استارتاپها خبر داد و افزود: سالهای گذشته به دلیل محدودیت فضا تیم الکام استارز مجبور به داوری میان متقاضیان بود. امسال با اختصاص سالن بزرگتر این مسئله رفع شده است و هر استارتاپی که تمایل به حضور داشته باشد و با انجام مرحله پیش ثبت نام می تواند امکان حضور در الکام استارز را کسب کند.

    مدیراجرایی نمایشگاه الکامپ در ادامه حضور کسب و کارهای نوپا در الکام استارز را به سه سطح تقسیم کرد و گفت: استارتاپها می توانند در سه سطح در الکام استارز 96 حضور داشته باشند، گروه نخست استارتاپهایی که در فضاهایی یکسان و با اختصاص یک استند جانمایی می شوند و سیاستهای حمایتی سازمان شامل این گروه خواهد شد.

    وی افزود: گروه بعدی استارتاپهایی که تقاضای فضای بزرگتر از 12 متر دارند و می خواهند در غرفه های پیش ساخته یا خود ساخته در الکام استار حضور داشته باشند. این گروه با پرداخت هزینه کامل و طبق تعرفه های نمایشگاه و خارج از طرح حمایتی سازمان درنمایشگاه حضور می یابند.

    بحری ادامه داد: گروه سوم جزیره های فناوری هستند. شتابدهنده و سرمایه گذاران خطرپذیری که قصد حضور در الکام استارز را دارند و می توانند با گرفتن فضایی بزرگتر استارتاپهای تحت حمایتشان را در کنار خود داشته باشند.

    عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای به بخش بندی موضوعی سالن الکام استارز اشاره کرد و افزود: مانند سال گذشته تلاش می کنیم استارتاپهایی که از نظر فناوری و نوع فعالیت مشابه یکدیگر هستند را در کنار هم جانمایی کنیم تا بازدیدکنندگان با سهولت بیشتری از بخش های مختلف سالن الکام استارز بازدید کنند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت