حضور تولیدکنندگان خارجی در کنار سازندگان داخلی در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاهی اصفهان ضمن بیان رشد حضور ماشین سازان طلا در یازدهیمن نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان از رقابت تولیدکننگان داخلی و خارجی برای ارائه محصولات خود در این نمایشگاه خبر داد.

حضور تولیدکنندگان خارجی در کنار سازندگان داخلی در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» ؛ "رسول محققیان"  ضمن اعلام برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در 20 تیرماه سال جاری گفت: این نمایشگاه در 4 سالن نمایشگاهی و به مساحت مفید 4هزار مترمربع به مدت 4 روز برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به استقبال چشمگیر ماشین سازان در این نمایشگاه نسبت به سالهای گذشته افزود: عمده مشارکت کنندگان در نمایشگاه امسال طلا و جواهر اصفهان، در زمینه ابزار و ماشین سازی، مصنوعات طلا و تجهیزات وابسته، آبکاری طلا و جواهر، مواد شیمیایی آزمایشگاهی، تصفیه آب صنعتی و کارگاههای طلاسازی و اتوماسیون صنعتی می باشند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در مورد میزان درصد حضور و استقبال در بخشهای مختلف نمایشگاه خاطرنشان کرد: در زمینه ماشین آلات طلاسازی 61 درصد، ابزارآلات 19 درصد، تجهیزات وابسته11 درصد، مصنوعات طلا 5 درصد و اتحادیه ها، انجمن ها و نشریات مرتبط با صنف طلا و جواهر و رسته طلا 4 درصد در این نمایشگاه حضور دارند.

    محققیان با بیان حضور 10 شرکت ایتالیایی در بخش  خارجی این نمایشگاه اعلام کرد: درنمایشگاه امسال اصفهان مشارکت کنندگان داخلی از استانهای اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، یزد و هرمزگان حضور فعال دارند.

    وی نمایشگاههای طلا و جواهر را در زمره نمایشگاههای تخصصی عنوان کرد و گفت: یک از اهداف برگزاری این نمایشگاه آشنایی با تکنولوژی های جدید فرآیند تولید مصنوعات طلا است و ما همه تلاشمان این بوده که مشارکت کنندگان خارجی و ایرانی در کنار هم قرار دهیم و طبیعتاً یک رقابتی بین تولیدکنندگان ماشین آلات داخلی و خارجی بوده و هر گروه و دسته به دنبال این هستند که به روزترین ماشین آلات و آخرین تکنولوژی خود را به مخاطبان خود ارائه کنند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ضمن قطب دانستن اصفهان در ساخت و فرآوری طلا یادآوری شد: زمانی است اصفهان به عنوان الگو و پیشکسوت طلا و محلی برای تبدیل طلای خام به مصنوعات طلا بوده است، به همین لحاظ به طور سنتی و علمی صنف طلا و سازندگان مصنوعات طلای اصفهان تقریباً حرف اول را در ایران می زنند.

    محققیان درباره دلایل بالا بودن استقبال از نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان نیز در گفتگو با سایت طلا ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه تمام خواسته های غرفه داران و بازدیدکنندگان و ارتباطات را به خوبی انجام داده است، به همین دلیل استقبال شایانی از آن صورت گرفته است.

    وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در سال آینده نمایشگاه را در فضای نمایشگاهی جدید و با استاندارد بالاتری به عنوان نمایشگاه برتر طلا و جواهر خاورمیانه به دنیا معرفی کنیم.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت