مدیرعامل صنایع کنترل هوشمند ایرانیان

نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد پشتوانه صنایع مرغداری خصوصی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد شرایط بازار صنایع مرغداری را بهبود می بخشد.

نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد پشتوانه صنایع مرغداری خصوصی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳:۰۰

    سرمد نعیمی مدیر عامل صنایع کنترل هوشمند ایرانیان با بیان مطلب فوق افزود: صنایع کنترل هوشمند ایرانیان به عنوان تولید کننده اتوماسیون سالن های مرغداری، سالهاست که به طور مستقیم با مرغداران  در تماس بوده و در نمایشگاه های متعدد ملی و استانی شرکت دارد و شرایط نمایشگاه مشهد را بسیار مساعد می داند.

    وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه سال جاری شاهد بهبود بازار مرغداران و مخصوصا پرورش دهندگان مرغ مادر بودیم. بدون شک بهبود شرایط بازار در مقایسه با سال گذشته تاثیر بسزایی در میزان اشتیاق و بازدید از نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد خواهد داشت.

    نعیمی در خصوص کیفیت برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: پیگیری های انجام شده توسط برگزار کننده سیزدهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد، نوید دهنده نمایشگاهی قوی در استان خراسان می باشد.

    وی افزود: شرکت صنایع کنترل هوشمند ایرانیان همچون سال های گذشته  و به همراهی نمایندگان خود در استان و به پشتوانه مشتریانی که در طی این مدت از تجهیزات و خدمات این شرکت استفاده کرده اند در نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

    این فعال بخش خصوصی در بعد بین المللی این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و عنوان داشت: با وجود کشورهای مرزی در شمال استان خراسان که مراودات اقتصادی زیادی با تولید کنندگان داخلی دارند، از بعد بین المللی میتوان انتظار بازخورد خوبی از نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد داشت.

    نعیمی با اشاره به نقش بخش خصوصی در اقتصاد نمایشگاهی گفت: در بدون شک در هر نمایشگاهی، حضور بخش خصوصی عامل محرک اصلی آن نمایشگاه محسوب خواهد شد و ما هم در صنایع کنترل هوشمند ایرانیان با تکیه بر دانش فنی و نیروی متخصص و تجهیزات تولید و اندازه گیری پیشرفته با نزدیک یک دهه سابقه تولید اتوماسیون سالن های مرغداری نسبت به حضور در این نمایشگاه اقدام کرده ایم.

    شایان ذکر است ؛سیزدهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد از 25 تا 28 مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود علاقه مندان جهت هماهنگی بیشتر می توانند با شماره 09113134677 تماس حاصل نمایند.

    برای دریافت اطلاعات به سایت شرکت صنایع کنترل هوشمند ایرانیان به آدرس Www.iraniancontrol.ir مراجعه فرمایید.

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت