جزییات برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران

عصر نمایشگاه- بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران هفته آینده در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و در آن صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه کاشی و سرامیک از ایران و دیگر کشورهای جهان گردهم می آیند و ضمن ارائه توانمندی و تولیدات خود، با پیشرفت های روز این صنعت نیز آشنا خواهند شد.

جزییات برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  ایلنا؛ بهنام عزیززاده مدیر عامل شرکت پویا نگار سرام پارسیان و رئیس ستاد اجرایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از 9 لغایت 12 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    وی اضافه کرد: امسال در بیست و چهارمین نمایشگاه  بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهرانشاهد حضور و مشارکت 170 شرکت و واحد صنعتی داخلی و 40 شرکت خارجی از کشورهای؛ ایتالیا، اسپانیا، چین، سوئیس، بلژیک،جمهوری چک، آلمان، انگلستان، آمریکا، بلغارستان و سوئد هستیم.

    عزیز زاده اضافه کرد:این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از 30 هزار متر مربع، در 7 گروه کالایی؛ کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، سرویس های بهداشتی، پخش کاشی و نشریات مرتبطو در 12 سالن نمایشگاهیمحل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

    رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور و یکی از سه نمایشگاه بزرگ این صنعت در منطقه خاورمیانه محسوب می شود،گفت:بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران فرصت مغتنمی است تا تجار، انبوه سازان، طراحان، مهندسان، معماران وکاربران و همچنین دانشجویان رشته سرامیک بتوانند با آخرین دستآوردهای تولید کاشی و سرامیک و با طرح های جدید آشنا شوند.

    وی به مسائل مرتبط به صنعت کاشی و سرامیک اشاره کرد و گفت:هر چند صنعت کاشی و سرامیک کشورمان طی سال های اخیر دچار مسائل و مشکلات شدیدی شد اما ایران همچنان جزء چند کشور اصلی تولید کننده و صادرکننده بزرگ کاشی و سرامیک جهان است. چین، برزیل و هند، کشورهایی هستند که در تولید و صادرات این صنعت رتبه های اول تا سوم را در اختیار دارند.

    برگزاری دو همایش تخصصی و کارگاه علمی با حضور استادان، کارشناسان و صنعتگران حوزه کاشی و سرامیک و حضور چند هیئت اقتصادی و بازرگانی از کشورهای منطقه خاورمیانه در محل نمایشگاه، برخی از برنامه های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران خواهد بود.

    شناسایی بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، معرفی ظرفیت¬های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، برنامه ریزی برای حل مشکلات،موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بستر های مناسب برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیت¬های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی از 9 تا 12 تیرماههر روز از ساعت 10 صبح تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت