بزرگان چاپ و بسته بندی به تهران می‌آیند

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی به همت شرکت نمایشگاهی برساز رویداد پارس و با مشارکت و همکاری drupa و interpack برگزار می شود.

بزرگان چاپ و بسته بندی به تهران می‌آیند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایپینا ؛ رضا رحمانی مدیر اجرایی و قائم مقام شرکت برساز رویداد پارس  گفت: بخش چاپ نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، با مشارکت نمایشگاه drupa تحت برند بین المللی iPAP و بخش بسته بندی آن با مشارکت نمایشگاه interpack و تحت برند بین الملی Pacprocess برگزار می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه بر اساس قرارداد ما با نمایشگاه دوسلدورف آلمان و شهر آفتاب به صورت بلند مدت برنامه ریزی شده است و جزو نمایشگاه هایی محسوب می شود که سالانه برگزار خواهد گردید.

    مدیر اجرایی این نمایشگاه با اشاره به رویکرد برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی عنوان کرد: از آنجا که هدف از برگزاری هر نمایشگاه تخصصی معرفی جدیدترین دستاوردها و فناوری‌ها است. بنابراین رویکرد این نمایشگاه نیز معرفی جدیدترین تکنولوژی ها، ماشین آلات و تجهیزات و همچنین مهیا کردن شرایطی که شرکت های توانمند ایرانی در کنار رقبای خارجی خود بتوانند سهم خود را در بازار داخلی و خارجی افزایش دهند.

    رحمانی در ادامه توضیح داد: ما با مشارکت و همکاری  با drupa بزرگترین نمایشگاه چاپ دنیا و interpack  بزرگترین نمایشگاه بسته بندی سعی بر آن داریم مطابق نقشه راه تعیین شده توسط شرکت برساز رویداد پارس و نمایشگاه دوسلدورف آلمان این نمایشگاه را تبدیل به یک نمایشگاه مرجع در حوزه چاپ و بسته‌بندی در منطقه‌ کنیم و به عنوان یک نمایشگاه پر مخاطب در تقویم نمایشگاهی در سطح بین المللی ثبت شود. چرا که کشور ایران به عنوان با سباترین کشور منطقه، جمعیت جوان و خلاق و اقتصاد در حال توسعه شرایط تبدیل شدن به قطب این صنایع را دارد.

    وی اظهار داشت: باعث افتخار است که بگوییم، نمایشگاه iPAP تهران با پیوستن به اتحاد جهانی نمایشگاه‌های Drupa، در کنار نمایشگاه‌های PACKPRINT تایلند، pacpro چین، printpack الجزایر، indoprint اندونزی و AllinPrint چین و نمایشگاه Pacprocess تهران با پیوستن به اتحاد جهانی نمایشگاه های interpack alliance، در کنار نمایشگاه های دوسلدورف، مسکو، شیکاگو، شانگهای، دهلی نو، جاکارتا و بانکوک قرارگرفت.

    رحمانی با اشاره به استقبال بی نظیر متقاضیان داخلی و خارجی گفت: تا کنون کشورهای فرانسه، ایتالیا، بلژیک، چین، کره جنوبی و ترکیه اولین شرکت‌کنندگان نمایشگاه IPAP و Pacprocess هستند که در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

    مدیر اجرایی نمایشگاه  IPAP و Pacprocess در خصوص نحوه اطلاع رسانی عنوان کرد: از آنجایکه نمایشگاه IPAP‌ و pacprocess یک نمایشگاه کاملا تخصصی می باشد، بخش اعظم تبلیغات و اطلاع رسانی نیز باید در راستای جذب متخصصین این صنایع جهت مشارکت و بازدید از نمایشگاه باشد. در این راستا واحد بازدید کننده متخصص شرکت برساز رویداد پارس مسوول شناسایی و اطلاع رسانی نمایشگاه به جامع متخصصین در سراسر کشور است. باید بگویم که در بحث اطلاع رسانی، تبلیغات محیطی، کمپین های ایمیل و پیامک را در نظر داریم که در زمان‎های مشخص تا برپایی نمایشگاه انجام می شود. به صورت تخصصی نیز با انجمن‎ها و اتحادیه‎هایی که مرتبط با حوزه چاپ و بسته بندی هستند مذاکره صورت گرفته تا از طریق آنها به زیرمجموعه آنها اطلاع رسانی انجام شود. البته نشریات و رسانه‎های تخصصی که همراهان اطلاع رسانی نمایشگاه های این چنینی هستند را نیز فراموش نکرده‎ و با کمک آنها در حال اطلاع رسانی نمایشگاه هستیم. وب سایت های رسمی که در حال اطلاع رسانی نمایشگاه در حوزه بین المللی و داخلی می باشند www.interpackalliance.com ، www.drupa.com ، www.pacprocess-tehran.com ، www.ipapexpo.ir  هستند. همچنین کانال رسمی اطلاع رسانی این نمایشگاه در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی فعال می باشد. در حوزه بین المللی نیز نمایندگی های نمایشگاه دوسلدروف در سراسر دنیا در حال اطلاع رسانی این نمایشگاه می باشند.

    وی در ادامه با اشاره به تویت رسمی drupa در خصوص برگزاری نمایشگاه iPAP_Tehran و معرفی رسمی نمایشگاه pacprocess_Tehran در کنفرانس بین المللی مطبوعاتی interpack در کشور آلمان افزود: با حمایت اتحادیه ها و انجمن‌های معتبر اروپایی و آسیایی از جمله انجمن ها می توان، انجمن بسته بندی انعطاف پذیر اروپا (fpe)، انجمن جهانی تولیدکنندگان فویل های آلومینیومی در صنایع غذایی (ALUFOIL)، انجمن تولیدکنندگان فیلم و بسته بندی های پلاستیکی آلمان (iK)، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی اسپانیا (amec envasgraf)، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات بسته بندی ایتالیا (UCIMA)، شورای ارتقای تجارت بین الملل چین، انجمن صادرکنندگان مواد و محصولات شیمیایی استانبول ، اطلاع‌رسانی توسط این انجمن‌ها نیز در در سطح بین‌المللی صورت پذیرفته است.

    رحمانی همچنین بیان کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه سمینارهایی با سر فصل‌های متنوع با اساتید و کارشناسان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد که جزییات آن پس از بررسی‌های لازم متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    وی افزود: از دیگر ویژگی های ممتاز این نمایشگاه در سال جاری، می توان به برگزاری همزمان این نمایشگاه با نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات صنایع غذایی iFood Tehran نام برد. iFood‌ یک برند بین المللی شبکه نمایشگاه های صنایع غذایی شناخته شده در کشور است. این همزمانی موجبات پیوستن زنجیره گسترده ای از تولیدکنندگان و دست اندرکاران صنایع غذایی به بازدید کنندگان و علاقمندان نمایشگاه چاپ و بسته بندی شده است، که منجر به افزایش چشمگیر مشتریان بالقوه در نمایشگاه و بیشتر شدن دستاوردهای تجاری مشارکت کنندگان خواهد شد.

    قائم مقام شرکت برساز رویداد پارس در خصوص تغییر زمان برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران و کم شدن فاصله زمانی بین این دو نمایشگاه گفت: برنامه ریزی زمان برگزاری نمایشگاه iPAP و pacprocess در سال گذشته تعیین گردید که 20 الی 23 مهرماه سال جاری است و بر اساس آن در دو حوزه داخلی و بین المللی اطلاع رسانی ها انجام شده است. اما از آنجا که متقاضیان و شرکت کنندگان بر اساس پتانسیل‌های هر نمایشگاه و استراتژی های بازاریابی و تبلیغات خود تصمیم به حضور می‌گیرند، بنابراین با تغییر تاریخ نمایشگاه مذکور و کم شدن فاصله زمانی بین این دو نمایشگاه، خلل چندانی در برگزاری هیچ یک ایجاد نخواهد کرد، چه بسا ما هرساله شاهد برگزاری نمایشگاه‌های متعددی در حوزه چاپ و بسته‌بندی در کشور هستیم. نکته قابل تامل دیگر این است که، مشارکت با بزرگترین نمایشگاه های چاپ و بسته بندی دنیا در ایران یک اتفاق بی نظیر برای فعالین این صنایع محسوب می شود و باید همه ما به عنوان متولیان، تولید کنندگان، متخصصین و رسانه ها از این فرصت بوجود آمده حداکثر استفاده را ببریم و زمینه ساز سرمایه گذاری های داخلی و خارجی بیشتر در این حوزه بشویم.

    وی در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه دوسلدورف آلمان با لحاظ کردن زیرساخت های مناسب و مدرن و همچنین قیمت نمایشگاه، مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب را جهت راه اندازی نمایشگاه iPAP و pacprocess  برگزیده‎اند. نکته قابل توجه در احداث مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب طراحی آن توسط شرکت GMP آلمان است که طراحی نمایشگاه های بزرگی چون فرانکفورت و دوسلدورف را نیز بر عهده داشته است و این به معنی رعایت استانداردهای سالن های نمایشگاهی مطابق با معیارهای روز دنیا است. پارکینگ های متعدد با گنجایش 11 هزار خودرو، سهولت دسترسی به نمایشگاه از طریق بزرگراه های خلیج فارس، شهید تندگویان و شهید محلاتی، ارائه کامل تاسیسات مورد نیاز غرفه داران جهت راه اندازی ماشین آلات و دستگاه ها، عدم محدودیت ترافیکی بار جهت انتقال تجهیزات و ماشین آلات، نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و ایستگاه بزرگ و اختصاصی مترو شهرآفتاب از جمله مزایا و ویژگی های این مجموعه نمایشگاهی است. به اعتقاد ما مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب نمادی از تجلی اراده ایرانی همسو با تجارت جهانی، و آغاز یک دوره جدید اقتصادی است؛ و بهترین بستر برای حضور موفق شرکت های فعال ایرانی در نمایشگاه چاپ و بسته بندی است.

    گفتنی است نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در تاریخ 20 الی 23 مهر ماه 1396 ، با همکاری و مشارکت نمایشگاه دوسلدورف آلمان و شرکت برساز رویداد پارس در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت