نمایشگاه ایران الکامپ۲۳: سه فرصت ارائه ایده برای استارتاپها در الکام استارز ۹۶

عصر نمایشگاه- سه مدل و فرصت ارائه ایده (سخنرانی) برای استارتاپها در سالن الکام استارز بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه ایران الکامپ۲۳: سه فرصت ارائه ایده برای استارتاپها در الکام استارز ۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، تغییراتی در الکام استارز 96 ، مدلهای ارائه ایده و سخنرانی و همینطور نحوه داوری پیرو مطالعات کارشناسی انجام شده اعمال شده است.

    سه مدل و فرصت ارائه ایده برای امسال در نظر گرفته شده است که هر استارتاپ با توجه به نیاز خود بتوانند از آن بهره مند شود. در مدل اول استارتاپها فرصت ارائه طرح و کسب و کار خود را برای داوران و منتورها خواهند داشت. در این مدل بر روش آموزشی تاکید میشود و برای ایجاد آمادگی استارتاپها پیش بینی شده است. هزینه ثبت نام در این روش 50 هزارتومان است.
    دومین مدل فرصت ارائه ایده، مشابه تجربه ای است که در سال گذشته اجرا شد. استارتاپها با پرداخت هزینه 100 هزار تومان میتوانند در این بخش که به صورت رقابتی برگزار میشود، شرکت کنند. در نهایت به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

    سومین فرصت ارائه ایده ها طبق استانداردهای حرفه ای و بین المللی تدوین شده است. داوران این بخش از میان سرمایه گذاران خطر پذیر VC خواهند بود. استارتاپ ها میتوانند با پرداخت500 هزار تومان فرصت ارائه ایده و طرح خود را به داوران که اینجا همان سرمایه گذاران هستند، کسب کنند. سرمایه گذارانی که در جایگاه داور قرار می گیرند متعهد میشوند تعدادی از تیم های برتر را تحت حمایت خود قرار دهند. این گروه ابتدا باید مدارک خود را ارائه کنند تا توسط تیم داوری الکام استارز مورد ارزیابی قرار گیرند و در صورت تایید باید برای پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده اقدام کنند.

    الکام استارز 96 در سالنهای 8 و 9 که از بهترین سالنهای نمایشگاهی به شمار میرود، مستقر خواهد شد. بنا به میزان تقاضای استارتاپها دو یا سه فضا برای ارائه سخنرانی در نظر گرفته شده است. فضاهایی برای کارگاه های آموزشی و workshop نیز پیش بینی شده است و مانند سال گذشته بخشی به عنوان کافی شاپ در سالن الکام استارز مستقر میشود تا استارتاپها و سرمایه گذاران احتمالی فضایی برای مذاکره و تبادل نظر در اختیار داشته باشند.

    بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 30 تیر ماه تا دوم مرداد ماه به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.
    شماره خبر: 33652

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت