در هتل المپیک ؛

برگزاری سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آزمون های غیر مخرب صنایع

عصر نمایشگاه- سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آزمون های غیرمخرب ایران(NTD)با حضور وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت ها و دانشگاه های مرتبط و همچنین شرکت های معتبر خارجی از کشورهای سوئیس، آلمان، کره جنوبی،چین، چک،بلژیک،ایتالیا،هند،مالزی، امارات متحده عربی در تهران برگزار شد.

برگزاری سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آزمون های غیر مخرب صنایع
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،این کنفرانس توسط انجمن بازرسی غیرمخرب ایران در هتل المپیک و با حضور بیش از 500 شرکت کننده برگزار شد.

    شرکت کنندگان در سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آزمون های غیر مخرب در مقالات علمی و نشست های تخصصی و 36 محور؛ تکنولوژی ها، روش ها و راه های مختلف جلوگیری از تخریب و صدمه به تجهیزات، دستگاه ها و سیستم ها در صنایع مختلف هوایی، دریایی، ریلی، خودروسازی، نیروگاه ها، پتروشیمی ها و سایر صنایع بررسی و ارائه کردند.

    دکتر فرهنگ هنرور، رئیس سومین کنفرانس آزمون های غیر مخرب از استقبال بسیار خوب اساتید، متخصصین، دانشجویان و صنعتگران داخلی و خارجیاز این کنفرانس خبر داد و گفت:کمیته بین‌المللی آزمون‌های غیرمخرب (ICNDT)و انجمن‌های NDT آلمان، کره جنوبی، روسیه، مالزی و آکادمی جهانی NDTضمن حمایت از این کنفرانس در کنفرانس حضور داشتند.

    دکتر محمد ریاحی، دبیر علمی کنفرانس نیز گفت: از میان بیش از یکصد و پنجاه مقاله رسیده به دبیرخانه کنفرانس، با داوری های دقیق و حوصله مند 90 مقاله در کنفرانس ارئه شد
    وی افزود: یکی از اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس ایجاد تعامل هر چه بیشتر بین صنعتگران، پژوهشگران و عاملین به بازرسی های غیر مخرب بود و در این راستا، پانل های مختلفی نیز در حاشیه کنفرانس برگزار شد.

    مهندس علی شالباف دبیر اجرائی این کنفرانس هم به اهمیت آزمون های غیرمخرب اشاره کرد و گفت: این آزمون ها امروزه نقش مهمی در تضمین کیفیت و ایمنی محصولات و تجهیزات دارد ضمن اینکه حساسیت روزافزون جامعه نسبت به اجرای صحیح بازرسی های فنی محصولات و خدمات،نیاز مبرم به شناسایی یافته های جدید در حوزه علم و فناوری آزمون های غیرمخرب را موجب شده است.

    برگزاری بیش از 15 کارگاه تخصصی، علمی و آموزشی با حضور استادان و متخصصان دانشگاهی و صنعتی در زمینه دانش و فناوری-های جدید آزمون های غیر مخرب به صورت نظری و عملی از دیگر برنامه های سومین کنفرانس بین المللی آزمون های غیرمخرب ایران(NTD)بود.

    در حاشیه این کنفرانس،نمایشگاهی با موضوع آخرین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی شرکت ها نیز با حضور بالغ بر 30 شرکت بزرگ و مرتبط در مساحتی بالغ بر 1000 متر فضای نمایشگاهی، برپا شد.

    به گزارش پانا ،معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در زمینه آزمون های غیر مخرب،فراهم نمودن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصین دانشگاهی و صنعتی و تقویت ارتباطات بین المللی مراکز علمی پژوهشی و صنعتی در زمینه آزمون های غیرمخرب برخی دیگر از اهداف برگزاری این کنفرانس بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت