دبیراجرایی سومین همایش حوزه و عرصه بین‎‌الملل خبر داد

برپایی نمایشگاه تخصصی حوزه و عرصه بین‌‎الملل در قم

عصر نمایشگاه- دبیراجرایی سومین همایش حوزه و عرصه بین‎‌الملل گفت: در این همایش که روز پنجشنبه هفته جاری در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار می‌شود برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‎توان به برگزاری نمایشگاه تخصصی حوزه و عرصه بین‌الملل اشاره کرد.

برپایی نمایشگاه تخصصی حوزه و عرصه بین‌‎الملل در قم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی گفت: سومین همایش حوزه و عرصه بین‌الملل در شرایطی در قم برگزار می‌شود که این همایش سرآغاز ایجاد یک روند مثبت در کشور شده است.

    وی افزود: سال گذشته این همایش با محوریت مبحث زبان‎دانان حوزه برگزار شد و زبان دانان حوزوی و مراکز فعال اعزام مبلغ به محیط بین‌الملل نیز در این همایش حضور داشتند.

    دبیراجرایی سومین همایش حوزه و عرصه بین‎‌الملل گفت: در این همایش که روز پنجشنبه هفته جاری در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار می‌شود برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‎توان به برگزاری نمایشگاه تخصصی حوزه و عرصه بین‌الملل اشاره کرد.

    وی بیان کرد: این نمایشگاه در حقیقت عرصه ارایه توانمندی‌های مبلغان و نهادهای اعزام مبلغ حوزوی به سراسر دنیا است که از امروز تا روز برگزاری همایش، در محیط این مدرسه شریف دایر خواهد بود.

    قوامی بیان کرد: اثرات بسیار مثبتی در برگزاری این همایش نهفته است که شاید در کمتر همایش حوزوی نظیر آن یافته شود؛ به عنوان مثال در سال گذشته، برگزاری همایش زباندانان حوزه باعث شد که درس مکالمه عربی معاصر در تمام مراکز و مدارس علمیه حوزوی به عنوان یک درس اجباری گنجانده شود که این روند باعث می‌شود که 10 سال آینده طلاب حوزه به یک زبان مهم و تاثیرگذار و مهمترین زبان جهان اسلام مسلط شوند.

    به گزارش ایکنا ،وی گفت: در همایش امسال نیز سعی می‎‌شود که این روند مبارک دنبال شود و اثرات کاربردی و قابل مشاهده ای ایجاد شود که قطعا این هم افزایی بین نهادهای فعال علمی و تبلیغی می‎تواند کمک شایانی به توسعه این فعالیت‎ها داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت