استاندار گیلان در دیدار با کاردار جمهوری چک عنوان کرد

برگزاری نمایشگاه صنعت ریلی در نیمه دوم اردیبهشت در ایران

عصر نمایشگاه- در دیدار استاندار گیلان با کاردار جمهوری چک، زمینه‌های ارتقای روابط دو جانبه به ویژه بررسی پیشرفت توافقات صورت گرفته در مذاکرات ماه گذشته هیئت تجاری، اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی این کشور و برگزاری نمایشگاه بررسی شد .

برگزاری نمایشگاه صنعت ریلی در نیمه دوم اردیبهشت در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار تصریح کرد: در مسائل زیست محیطی، ریل، راه آهن، زباله سوز و نیز پروژه‌های آب و فاضلاب در استان گیلان زمینه‌های ورود سرمایه گذاران کشور جمهوری چک وجود دارد.

    وی با تأکید بر مذاکره‌ی سرمایه گذاران از طریق وزارتخانه‌های مربوطه برای ورود به پروژه‌ها افزود: علیرغم اینکه برای هر پروژه‌ای کشورهای مختلف برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند علاقمندیم تا از ظرفیت‌های کشورچک نیز بهره‌مند شویم.

    استاندار گیلان خاطر نشان کرد: با شرایط پس از برجام و گسترش همکاری‌های اقتصادی از ورود تکنولوژی همراه اشتغالزایی به گیلان استقبال کنیم.

    نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد : سرمایه‌گذاران باید وارد گفتگوهای میدانی شوند و از نزدیک فرصت‌های موجود را مشاهده کنند.

    وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های مستمر مذاکرات منتج به نتایجی که به نفع 2 کشور است، شود.

    استاندار گیلان به رفع مشکل سرمایه گذاران در بخش زباله سوز از طریق دولت اشاره و تصریح کرد : دولت مصوب کرد تا برق و انرژی تولید شده از طریق زباله سوزها را با قیمتی مناسب از سرمایه‌گذاران خریداری کند.

    در این دیدار کاردار سفارت جمهوری چک در کشورمان با بیان اینکه درخصوص صنعت حمل و نقل ، جمهوری چک می‌تواند در گیلان سرمایه‌گذاری نماید گفت : کشور چک در ساخت ریل و لوکوموتیو سابقه‌ای دیرینه دارد.

    پیتر اشتبانک به برگزاری نمایشگاه صنعت ریلی در نیمه دوم اردیبهشت در ایران اشاره و خاطر نشان کرد: یک هیئت سرمایه گذاری برای برگزاری نمایشگاه به ایران سفر خواهند کرد که طبق برنامه‌ریزی‌ها به گیلان هم سفری خواهند داشت.

    به گزارش موج ،وی با بیان اینکه برای آشنایی با ایران به استان‌های مختلف سفر کرده است گفت: این سفرها به منظور ارتقای روابط دو کشور انجام می‌شود و گیلان از استان‌های استراتژیک در این بخش است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت