قائم‌مقام وزیر نیرو مطرح کرد؛

اهمیت اکسپو آستانه برای آینده زمین

عصر نمایشگاه- قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: موضوعاکسپو امسال در آستانه بحث «انرژی‌های آینده و کنترل استفاده از سوخت‌های فسیلی» است و به همین خاطر می‌توان گفت از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اهمیت اکسپو آستانه برای آینده زمین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از وزارت نیرو، علیرضا دائمی، قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق با اشاره اهمیت این دوره نمایشگاه جهانی «اکسپو 2017» قزاقستان گفت: موضوع اکسپو امسال بحث «انرژی‌های آینده و کنترل استفاده از سوخت‌های فسیلی» است و به همین خاطر می‌توان گفت از جایگاه و اهمیت ویژه ای برای آینده کره زمین و سوق دادن کشورها در این مسیر برخوردار است.

    وی افزود: این نمایشگاه در تاریخ 20 خردادماه افتتاح و در 19 شهریورماه پایان می‌پذیرد و می‌تواند در این بازه زمانی حدوداً 3 ماهه معرف نگرانی جامعه جهانی درباره مسأله مصرف انرژی و گرمایش زمین باشد.حضور مهمانان رده بالایی چون رییس جمهور چین، رییس جمهور روسیه، نخست وزیر هند، نخست وزیر پاکستان و وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در این نمایشگاه جهانی نشان از اهمیت و جایگاه ویژه آن دارد.

    این مقام مسوول ادامه داد: پیش بینی می‌شود از نمایشگاه امسال 5 میلیون نفر از سراسر جهان بازدید داشته باشند که این امر می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای مردم جهان جهت لزوم روی آوری به انرژی‌های نو و پس زدن انرژی‌های فسیلی در جهان آینده باشد.نمایشگاه امسال در غرفه ایران نیز بخش جالبی برای افتتاح و جذب بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است، به طور مثال در این برنامه سعی شده با در نظر گرفتن موضوع اصلی نمایشگاه اکسپو با روش پرده خانی، نقاره خوانی و استفاده از تکنیک‌های روز دنیا و تصاویر متحرک، داستان تحول انرژی‌ها و جایگاه چهار عنصر «آب»، «باد»، «خاک» و «نور» در سه دوره زمانی متفاوت گذشته، حال و آینده پرداخته بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

    وی تأکید کرد: این امر هم می‌تواند در راستای آشنایی با تحولات موضوع اصلی نمایشگاه امسال باشد، و هم گامی در جهت گسترش فرهنگ و هنر ایرانی به بازدیدکنندگان باشد.

    گفتنی است، براساس گزارش‌های اعلام شده غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو امسال در کنار غرفه کشورهای چین، ویتنام و ژاپن قرار گرفته و تاکنون نیز وزیر انرژی روسیه، معاون وزیر توسعه و سرمایه گذاری اتریش نیز از غرفه کشورمان بازدید کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت