معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س):

برپایی ۶ نمایشگاه حرم مطهر

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: درایام ماه مبارک رمضان شش نمایشگاه فرهنگی و مذهبی درحرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برپا شد.

برپایی ۶ نمایشگاه حرم مطهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، از پایگاه آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) حجت الاسلام صفر فلاحی در برنامه ای اظهار داشت: محور نمایشگاه های فوق الذکر معرفت‌افزایی با استفاده از روایات و آیات قرآن کریم بود که مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.
    وی اظهار داشت: دراین رابطه مسابقات قرآنی با عنوان ترنم وحی و ترنم باران نیز از دیگر اقدامات انجام شده بود که 200 هزار مخاطب از آن استقبال کردند.
    وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: در ماه مبارک رمضان، در کنار برنامه های مختلف برای زائران ایرانی حرم کریمه اهل بیت، از 18 هزار زائر غیرایرانی نیز در حرم مطهر با اجرای برنامه‌های مختلف مناجات‌خوانی و توزیع افطاری میزبانی صورت گرفت.
    فلاحی با اشاره به برگزاری برنامه سحرگاهی حرم مطهر در هر روز و پخش زنده آن از رسانه ملی اظهار کرد: این برنامه مورد استقبال مطلوب مردم سراسر کشور قرار گرفته چرا که از کارشناسان دینی در این برنامه به شیوه مطلوبی استفاده شده است.
    وی با بیان اینکه خدمات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عرصه‌های مختلف قرآنی قابل توجه بوده است، اضافه کرد: برنامه ترتیل‌خوانی نوجوانان امسال هفتمین سال خود را روزانه با حضور یکهزار دانش‌آموزان برگزار کرد.
    وی تقدیر از دانش‌آموزان برتر در رشته‌های مختلف را یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: ‌جشن ضیافت قرانی با حضور خانواده‌ها نیز با استقبال مطلوب خانواده‌ها در این ایام برگزار شد.
    فلاحی تصریح کرد: ‌ترتیل‌خوانی بانوان نیز یک برنامه جدیدی بود که در سراسر کشورها در حال گسترش است؛ در جلسات ماه رمضان امسال نزدیک به 700 نفر با حضور کارشناسان برجسته حضور داشتند.
    وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی در 20 رشته مختلف دنبال می‌شود، اظهار کرد:‌ بیش از 6 هزار نفر در این رشته‌ها شرکت کرده‌اند؛ پاسخ‌گویی به شبهات دینی و معرفت‌افزایی از دیگر برنامه‌هاست که مورد توجه قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت