نمایشگاه بین المللی نفت وگاز مسکو با حضور ایران آغاز شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و گاز در پایتخت روسیه با حضور بیش از ۳۵ کشور از جمله ایران و همچنین هیات نفتی-گازی از جمهوری اسلامی برای مذاکرات با شرکت های مختلف گشایش یافت.

نمایشگاه بین المللی نفت وگاز مسکو با حضور ایران آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که تا 9 تیر ادامه دارد، بیش از 400 شرکت پیشرو و فعال در صنعت و نفت و گاز پنج قاره جهان با ارائه پیشرفته ترین فناوری های استخراج، فرآوری و انتقال در عرصه های خشکی و آبی شرکت دارند.
    ایران با چهار غرفه نمایشگاهی و حضور چند شرکت در این گردهمایی نفتی-گازی حضور یافته است.
    هیات جمهوری اسلامی ایران متشکل از مدیران شرکت های ملی نفت، گاز، سرمایه گذاری و توسعه خوزستان و همچنین معاونت علمی و فناوری برای بازدید از این نمایشگاه و انجام مذاکرات مرتبط در مسکو بسر می برند.
    جعفر توفیقی دبیر ستاد نفت و گاز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سرپرست هیات ایرانی در حاشیه مراسم گشایش نمایشگاه مسکو که روز سه شنبه برگزار شد به خبرنگاران گفت: یکی از اصلی ترین مزیت های سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی، توان نفتی و گازی است و خوشبختانه در سال های اخیر، این صنعت توسعه بسیار زیادی پیدا کرده و تولید دو برابر شده است.
    وی با تاکید بر اهمیت حضور در نمایشگاههای صنعت نفت و گاز، افزود: جمهوری اسلامی برنامه های گوناگونی را برای توسعه این صنعت به ویژه با حمایت بخش خصوصی در دستور کار دارد.
    فرج الله خبیر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان نیز گفت: مجموعه ای از شرکت های تولید کننده کالاها، تجهیزات صنعت نفت و گاز و ارائه کننده خدمات در این حوزه از استان خوزستان برای ارزیابی زمینه های کاری در نمایشگاه مسکو حضور یافته اند.
    نجفی رئیس اداره بررسی منابع شرکت ملی گاز نیز گفت: هدف از شرکت در نمایشگاههای بین المللی مرتبط دسترسی به پیشرفت های فناوری و ترغیب شرکت های پیشرو خارجی برای فعالیت و همکاری با جمهوری اسلامی براساس قرار داد مشارکت با تولید کنندگان ایرانی است.
    ایرانپور نماینده شرکت ملی نفت ایران نیز در حاشیه این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به جایگاه برتر ایران در عرصه منابع نفت و گازی، شرکت در نمایشگاههای بین المللی می تواند فرصت بهره برداری از همکاری برای توسعه و ارتقای فناوری ها و همچنین سرمایه گذاری و مذاکرات قراردادی را فراهم کند.
    وی همچنین به برنامه ریزی برای مذاکره با چند شرکت خارجی شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و گاز مسکو برای رسیدن به تفاهم همکاری خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت