برگزاری ۱۴ نمایشگاه دیگر تا پایان امسال در گیلان

عصر نمایشگاه:مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان از برگزاری ۱۴ نمایشگاه دیگر تا پایان امسال در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان در رشت خبر داد.

برگزاری ۱۴ نمایشگاه دیگر تا پایان امسال در گیلان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل ازایرنا، عبدالله سلمانی زاده، با اشاره به برنامه ریزی جهت برگزاری 34 نمایشگاه برای سال جاری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 20 نمایشگاه شامل نمایشگاه های عمومی و تخصصی و در خصوص کالاهای پاییزه، ویژه ماه مبارک رمضان، کتاب و صنعت ساختمان در محل نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت برگزار شده است.
    وی اضافه کرد: باقی این نمایشگاه ها تا پایان امسال در زمینه های تخصصی و عمومی از قبیل کالاهای نمایشگاه های بهاره، مبلمان لوازم خانگی ،صنعت آب و برق و صنایع غذایی در محل یادشده برگزار می شود.
    وی یادآور شد: از این تعداد نمایشگاه برگزار شده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در سالجاری بین 300 تا 400 هزار نفر بازدید کرده اند.

    * برگزاری نمایشگاه ها گامی موثر در حمایت از تولیدات داخلی
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان در ادامه با اشاره به نقش نمایشگاه ها در معرفی محصولات و مزایای آن برای تولید کننده و مصرف کننده ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ها گامی موثر در جهت حمایت از تولیدات داخلی و تقویت صادرات غیر نفتی است.
    وی تصریح کرد: مصرف کنندگان نیز در نمایشگاه ها با آخرین دستاوردها و فناوری های محصولات در زمینه مورد نظر آشنا شده و عرضه کالاها بدون واسطه و مستقیم انجام می شود.
    وی اظهار کرد: استقبال چشمگیر مردم از این نوع نمایشگاه ها بیانگر آن است که نمایشگاه محل تلاقی بازدیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات و نقطه برخورد عرضه و تقاضا می باشد.
    سلمانی زاده خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تولید کنندگان ، محصولات مورد نظر خود را به معرض نمایش می گذارند و نوآوری ها، خلاقیت ها و ابتکارات خود را عرضه می دارند و بازدید کنندگان نیز سلیقه و تمایلات خود را در بین این محصولات جست و جو می کنند.

    * برپایی نمایشگاه تجهیزات پزشکی
    سلمانی زاده در ادامه به دایر بودن نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در این مکان اشاره و اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه که از عصر پنجشنبه هفته گذشته گشایش یافته تا شامگاه امشب ( یکشنبه) ادامه دارد.
    وی گفت: این نمایشگاه با 40 غرفه در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع و با حضور استان های گیلان ، مازندران، تهران، البرز، قزوین، اصفهان و فارس که در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی، دارویی ، طب ورزشی و صنعت سلامت فعالیت می کنند، برپا شده است.
    سلمانی زاده یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مرکز مدیریت فوریت های پزشکی ، انجمن خیریه ضایعات نخاعی ، انجمن حمایت از بیمارستان سرطانی نیز از جمله مراکز و سازمان های مردم نهادی هستند که در این نمایشگاه حضور فعال داشته اند.
    سال گذشته 25 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت برگزار شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت