رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز خبر داد

راه اندازی سایت نمایشگاه بین‌المللی در استان البرز

عصر نمایشگاه- ایرج موفق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از راه اندازی سایت نمایشگاه بین‌المللی این استان خبر داد.

راه اندازی سایت نمایشگاه بین‌المللی در استان البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،ایرج موفق در اولین همایش تجلیل از خادمین عرصه تولید و تجارت استان البرز که امروز با حضور معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار و جمعی از روسای تولیدکنندگان در اداره صنعت، معدن و تجارت البرز  برگزار شد، با اشاره به اینکه برپایی این برنامه از سوی بخش خصوصی است اظهار داشت: تلاش بخش خصوصی سبب چرخش چرخه اقتصاد می‌شود و در بخش دولتی به دنبال برداشتن موانع و حل مشکلات هستیم.

    وی با اشاره به اینکه انجمن‌های صنایع همگن که بازوان بخش صنعت هستند، افزود: در استان البرز نزدیک به 30 انجمن صنایع همگن داریم و در این انجمن‌ها بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

    موفق گفت: با ارزیابی‌هایی که انجام شد، انجمن‌هایی را که فعالیت بیشتری در سال 95 انجام داشته‌اند شناسایی و به عنوان نمونه انتخاب شدند.

    وی با اشاره به اینکه استان البرز از ابتدای سال تا به حال میزبان بیش‌از 10 هیئت خارجی بوده است، افزود: این حضور سبب اتفاق‌های خوبی در بخش‌های استان شده است و از طرفی نیز استان 4 برابر میزان سرمایه‌گذاری خارجی را نسبت به اول دوره کسب نموده است.

    موفق با بیان اینکه شرایط صدور مجوز رده‌های مختلف صنعتی را در استان البرز اخذ شده است، گفت:  این شرایط سبب شده که بتوانیم طرح‌های پیشنهادی به استان را انتخاب و الویت‌بندی کنیم و نیز از طرفی  سبب استقبال سرمایه‌گذاران برای حضور در استان شده است.

    موفق با بیان اینکه در بخش زیرساختی اقدامات دیگری نیز انجام شده است، گفت: کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان البرز ایجاد سایت نمایشگاه بین‌المللی در استان را دست احداث دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت