سومین نمایشگاه مطبوعات در زنجان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره برگزاری نمایشگاه مطبوعات در زنجان گفت: این نمایشگاه یا در مردادماه همزمان با روز خبرنگار و یا همزمان با نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

سومین نمایشگاه مطبوعات در زنجان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، ناصر مقدم اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان طی سال برنامه‌‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های اجرایی این اداره کل برگزاری نمایشگاه کتاب است، تصریح کرد: این نمایشگاه سال گذشته در شهریورماه برگزار و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به فروش مطلوب نمایشگاه کتاب طی سال گذشته در 10 روز برگزاری آن، افزود: هنوز محل دقیق برگزاری نمایشگاه مشخص نشده است.

    مقدم با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های اجرایی توسط این اداره کل برگزاری جشنواره مطبوعات است، اضافه کرد: امسال سومین جشنواره مطبوعات برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه فراخوان مربوط به این جشنواره تهیه شده و به زودی در سایت بارگذاری می‌شود، افزود: همچنین قرار است، همزمان با روز خبرنگار نمایشگاه مطبوعات نیز برگزار شود که در صورت هماهنگی همزمان با روز خبرنگار و در صورتی که فراهم نشد، این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه کتاب در شهریورماه برگزار خواهد شد.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به سایر برنامه‌های اجرایی توسط این اداره کل نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره مد و لباس نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است که با مشارکت و همکاری هنرمندان و فعالان و دست‌اندرکاران عرصه طراحی و تولید پوشاک استان با محوریت عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

    مقدم افزود: معرفی توانمندی‌های بخش صنعت پوشاک و پارچه استان، بروز و ظهور استعدادها و خلاقیت‌های نو، مرتبط با پوشاک و منسوجات اسلامی- ایرانی، ترغیب و تشویق طراحان استان برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوین از اهداف برگزاری این جشنواره است.

    لازم به ذکر است، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان دوم تا هشتم دی سال 1394 در محل موزه کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار شد، اما سال قبل نمایشگاه مطبوعات برگزار نشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت