معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد فرصتی برای توسعه بخش خصوصی

عصر نمایشگاه- معاونت امور دام سازمان جهاد کشاوری مشهد نمایشگاه دام، طیور و آبزیان این شهر را فرصتی برای فعالین این بخش دانست که به توسعه تخصص های خود بپردازند.

نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد فرصتی برای توسعه بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳:۰۰

    سیدجعفر حاجی مجتهد معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی در گفتگوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان مطلب فوق افزود: این نمایشگاه با دوره های پیشین تفاوت های اساسی دارد چرا که تلاش لازم برای بهبود فضای تخصصی نمایشگاه از سوی برگزار کننده مد نظر قرار گرفته است.

    وی این نمایشگاه را راهی برای بهبود فضای کسب کار در حوزه دام استان معرفی کرد و افزود: استان خراسان و به خصوص شهرستان مشهد به نوعی قطب صنعت دامدارای کشور است و بستر بسیار مناسبی برای فعالیت های اقتصادی در حوزه دام، طیور و آبزیان را دارا می باشد و برگزاری مناسب این نمایشگاه این حسن را دارد که جایگاه واقعی صنعت دامداری را در کشور ارتقا دهد.

    حاجی مجتهد حضور بخش خصوصی را در نمایشگاه ضروری دانست و افزود: در صنعت دام و طیور تنها با حمایت از بخش خصوصی می توان به موفقیت دست یافت و باید برای توانمند سازی بخش خصوصی تلاش نمود که امیدواریم این نمایشگاه این هدف را دنبال کند و شرایط ویژه ای را برای فعالان بخش خصوصی فراهم کند.

    وی نزدیکی شهر مقدس مشهد با مرز کشورهای آسیای میانه ، افغانستان ، پاکستان و..... را مناسب برای بعد بین المللی این نمایشگاه دانست و افزود: بعد 13 سال برگزاری نمایشگاه دام و طیور در مشهد باید به بعد بین المللی برگزاری نمایشگاه بیش از پیش توجه شود وحداقل از کشورهای همسایه در این حوزه دعوت شود.

    معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه دام و طیور مشهد به رونق بازار بیانجامد و بازار صنایع کشاورزی و دامداری استان خراسان بزرگ را از رکود خارج کند.

    شایان ذکر است ؛سیزدهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد از 25 تا 28 مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.
    علاقه مندان جهت هماهنگی بیشتر می توانند با شماره 09113134677 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت