دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در یزد

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی یزد از برگزاری اولین رویداد کارآفرینی و مسابقه طراحی محصولات حصیری همزمان با دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان یزد خبر داد.

دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در یزد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  یزدی نیوز، "محمد رضا دهقان مهرجردی" ضمن اعلام این خبر افزود: دهمین نمایشگاه صنایع دستی استان یزد به منظور معرفی تولیدات صنایع دستی استان و  فراهم کردن بستر ی برای  ارائه محصولات متنوع برای همه اقشار جامعه از 14  تا 18 تیرماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد برگزار می شود.
    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از برگزاری نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی در کنار این نمایشگاه نیز خبر داد و در این خصوص توضیحاتی ارائه نمود و گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی می باشد.
    دهقان مهرجردی در ادامه عنوان کرد: قرار بود به واسطه ثبت شهرستان میبد به عنوان شهر ملی زیلو در کنار نمایشگاه سراسری استان نمایشگاه تخصصی زیلو برگزار شود ولی چون امسال از سوی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، سال حصیر نامگذاری شده است، تصمیم گرفتیم اولین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی را در کنار دهمین نمایشگاه سراسری استان یزد برگزار کنیم.
    این مقام مسئول با بیان اینکه بخشی از نمایشگاه صنایع دستی استان به برگزاری اولین رویداد کارآفرینی و مسابقه طراحی محصولات حصیری اختصاص داده شده است، گفت: بخشی را با همکاری بنیاد نخبگان استان یزد با عنوان «جایزه طراحی محصول» برنامه‌ریزی کرده ایم که در آن به بهترین طراحی های انجام شده با محصولات حصیری جوایزی ارزنده اهداء خواهد شد.
    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در ادامه تصریح کرد: در راستای برگزاری اولین رویداد کارآفرینی و مسابقه طراحی محصولات حصیری دوره های آموزشی "آشنایی با کسب و کارهای جدید"، "هدفگذاری شغلی و استراتژی"، "تکنیک های حرفه ای فروش" و " برند سازی" نیز در ساختمان بنیاد نخبگان استان یزد واقع در بلوار دانشجو پانزدهم لغایت هیجدهم تیرماه سالجاری برگزار خواهد شد.
    دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و اولین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی در استان یزد از 14 تا 18 تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد   برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت