بزرگان فناوری تولید دنیا در نمایشگاه هانوور

عصر نمایشگاه- برترین نمایشگاه تجاری جهان در بخش فلزکاری، از تاریخ ۲۷شهریورالی ۱ مهر سال جاری برگزار خواهد شد. این نمایشگاه توسط اتحادیه سازندگان ماشین‌های تولید ابزار آلمان (VDW)، از فرانکفورت‌ام ماین، به نیابت از اتحادیه اروپایی صنایع ماشین ابزار مستقر در بروکسل، بلژیک، و با همکاری شرکت مس هانوفر آلمان که میزبان نمایشگاه است برگزار می‌شود.

بزرگان فناوری تولید دنیا در نمایشگاه هانوور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از آفتاب اقتصادی.اتحادیه سازندگان ماشین‌های تولید ابزار آلمان (VDW)سخنگوی صنعت ماشین ابزار آلمان و نیز یکی از معدود سازمان‌های است که به‌تنهایی برای بخشی که نمایندگی آن را دارد، نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی برگزار می‌کند. این اتحادیه می‌تواند از سال‌های طولانی تجربه خود در این زمینه استفاده کند. برچسب کیفیت که نماد آن نمایشگاه تجاری VDW  " A VDW trade fair" است به نشان تجاری برای رویدادهای موفق توسعه‌یافته است. این رویدادها تنها شامل نمایشگاه فلزکاری هانوفر (EMO ) نیست، بلکه نمایشگاه METAV در دوسلدورف، نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی‌های فلزکاری را نیز شامل می‌شودتاریخ بعدی: 20 تا 24 فوریه 2018 در کنار انجمن ماشین ابزار و سیستم‌های تولید فدراسیون مهندسی آلمان (VDMA )، اتحادیه سازندگان ماشین‌های تولید ابزار آلمان (VDW) حدودا دارای 300 عضو است که به طور داوطلبانه عضو شده‌اند. این اعضا 90درصد از کل گردش مالی این بخش را در آلمان تولید می‌کنند. اتحادیه سازندگان ماشین‌های تولید ابزار آلمان (VDW) در سطح ملی و نیز در سطح بین‌المللی نماینده منافع اعضا خود می‌باشد.
    دکترویلفردشافر، مدیراجرایی انجمن سازندگان ماشین‌ابزارآلمان در کنفرانس مطبوعاتی  گفت: هدف ازبرگزاری این نمایشگاه افزایش رقابت بین فروشندگان ماشین ابزاربا استفاده ازاین راه‌حل‌های جدیداست. ویژگی‌های بارز EMO Hannover به عنوان نمایشگاه تجاری برتر جهان اندازه، بین‌المللی بودن و تعداد نوآوری‌های ارائه شده است. در واقع، بیش از 2050 شرکت از 45 کشور در منطقه‌ای به مساحت بیش از 177000 متر‌مربع در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند. بیش از 1400 غرفه‌دار از اروپا هستند. تعداد غرفه‌داران آسیایی از 21 درصد به 25 درصد افزایش یافته است. دکتر شافر در این رابطه می‌گوید: ”این بدان معناست که این بار میزان ثبت نام به شکل قابل توجهی از دفعه‌ی گذشته بیشتر است.“نشانه‌های زیادی حاکی از آن هستند که سطح مشارکت در EMO Hannover 2017 رکورد خواهد زد.
    EMO Hannover نقطه‌ی عطفی برای متخصصان بین‌المللی در بخش فلز‌کاری است.این مسئله در آمار و ارقام مربوط به تعداد شرکت‌کنندگان نیز قابل مشاهده است: در سال 2013 حدود 143 هزار بازدیدکننده از بیش از 110 کشور مختلف درEMO Hannover حضور داشتند. نسبت بازدید‌‌کنندگان از خارج 42 درصد بود. هیچ نمایشگاه دیگری در زمینه‌ی تکنولوژی تولید در هیچ جای جهان نمی‌تواند این تعداد بازدید‌کننده‌ی خارجی داشته باشد.
    در هانوفر غرفه‌داران فقط با بازدید کنندگان تجاری ملاقات می‌کنند. ویژگی بارزاین بازدید‌کنندگان در وهله‌ی اول قدرت تصمیم‌گیری‌ست. به عنوان مثال، 80 درصد از آنها در آخرین نظر‌سنجی بازدید‌‌کنندگان گفتند که در تصمیم‌گیری‌های مربوط به خرید در شرکت‌هایشان تاثیر زیادی دارند.به همین نسبت انتظار غرفه‌داران برای تجارت پس از نمایشگاه بالا بود. در حقیقت، سه ماه چهارمِ سال 2013 شاهد تغییری اساسی بودیم. پس از کاهش سفارشات بین‌المللی که بیش از 21 ماه ادامه داشت سفارشات برای اولین بار شش درصد افزایش یافت. شافر در این رابطه می‌گوید: ”ما این مسئله را نیز تاثیر  EMO می‌دانیم.“
    EMO Hannover محل نمایش نو آوری‌های تکنولوژی تولید محسوب می‌شود. در بسیاری از موارد، سازندگان کارهایشان را طوری زما‌ن‌بندی کرده‌اند که عرضه‌ی محصولات جدیدشان با تاریخ برگزاری EMO مقارن باشد تا بتوانند در این نمایشگاه بین‌المللی از محصولات جدیدشان رونمایی کنند. شافر می‌گوید: ”به همین دلیل پیشرفت چشمگیر موارد زیادی از جمله مفاهیم تولید انعطاف‌پذیر، ماشین‌کاری سریع، استفاده از درایوهای خطی در EMO آغاز شد.“در سال 2013، 45 درصد از غرفه‌داران گفتندبرای نمایش محصولات جدید شان به نمایشگاه آمده‌اند.
    همان طور که شعار EMO نشان می‌دهد مهم‌ترین موضوعات در دنیای بین‌المللی تکنولوژی تولید عبارتند از دیجیتالی کردن و شبکه‌سازی. با این وجود، نیازهای اساسی قدیمی برای ماشین‌ابزارها و سیستم‌های تولید هنوز از اهمیت زیادی برخوردارند، زیرا مشتری در نهایت می‌خواهد چیزی را به شکلی مفید، با کیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه تولید کند. مفاهیم جدید در ماشین‌آلات، قطعات مطمئن، سیستم‌های کنترل قابل اعتماد، و همچنین کنترل و طراحی فرآیند هوشمند این نیازها را رفع می‌کنند. به همین منظور طیف گسترده‌ای از ماشین‌آلات و راه‌حل‌های مختلف در EMO Hannoverبه نمایش گذاشته خواهند شد.
    بعضی از این محصولات ماشین‌های استاندارد با قیمت مناسب خواهند بود. مفاهیم ساده که گزینه‌های فراوانی برای اصلاح دارندرا می‌توان طبق نیاز با لوازم جانبی موجود تکمیل کرد. قطعات استاندارد با دوام که نگهداری و استفاده از آنها ساده است مزایایی ارائه می‌دهند که در اغلب مواقع مورد تقاضای مشتریان در بازارهای حساس به قیمت هستند. به عنوان مثال، برای شرکت‌هایی که در ساخت و ساز فولاد، تولید دستگاه‌های ساده یا تولید ماشین‌آلات چند منظوره فعالیت می‌کنند می‌توان راه‌حل‌های کاملاً جدیدی ارائه داد؛ برای این کار کافی‌ست به منظور ارتقا یک ماشین سه محوری محور چهارم را به آن اضافه کرد. از طرف دیگر مفاهیم استاندارد برای قطعات و ابزارگیره می‌توانند هنگام خرید ماشین‌آلات جدید هزینه‌های جانبی را به حداقل برسانند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت