کانون پرورش فکری مازندران برگزار می کند

نمایشگاه تخصصی کتاب کودک ونوجوان در مازندران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تخصصی کتاب کودک ونوجوان در اداره کل کانون پرورش فکری مازندران برگزارمی شود.

نمایشگاه تخصصی کتاب کودک ونوجوان در مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، نمایشگاه تخصصی کتاب کودک ونوجوان در اداره کل کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود .

    گفتنی است ،در این نمایشگاه 330 عنوان با بیش از شش هزار جلد کتاب در حوزه کودکان ونوجوانان از 10 تا 17 اسفند ماه سال جاری به نمایش گذاشته شده است.

    مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در همین خصوص گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه گرامی داشت این هفته و تلاش در جهت معرفی کتاب های تربیتی و اخلاقی مناسب برای گروه سنی کودک ونوجوان است.

    قاسم عزیززاده گرجی افزود: از آنجایی که مخاطبین کانون پرورش فکری، دانش آموزان هستند؛ از همه مدارس دعوت شد تا از این نمایشگاه دیدن نمایند.

    وی ادامه داد: دانش آموزان بازدید کننده در این نمایشگاه ضمن بازدید از نمایشگاه و خرید کتاب های مورد نظر خود در قسمت سینمای کودک این کانون، از فیلم های تولیدی کانون پرورش فکری نیزاستفاده می کنند.

    مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران تاکید کرد: همچنین در راستای گرامی داشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی؛ همایشی با عنوان" تبیین فعالیت های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران برای کلیه معاونین پرورشی ادارت شهرستان و مناطق آموزش و پرورش ، مربیان و مشاوران مدارس استان مازندران 12اسفند ماه سال جاری در سالن شهید حدادی این کانون برگزار خواهد شد.

    گرجی اظهار داشت: براساس دستور مدیر عامل کانون جهت اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه در استانها، جلسات هماهنگی و همکاری میان این اداره کل و معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شده تا بتوان ازظرفیت های بین دستگاهی در جهت ارایه خدمات کیفی تر به کودکان ونوجوانان وتحقق اهداف سازمانی بهره برد.

    گرجی تصریح کرد: این اقدام در راستای تفاهم نامه معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش با مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور صورت می پذیرد.

    مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران افزود: در این همایش ضمن معرفی و انجام یک سری از فعالیت های شاخص کانون توسط مربیان، زمینه های گسترش فعالیت های مشترک کانون و مدرسه تبیین و بررسی خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت