اعلام حوزه های جدید برای نمایشگاه Print Show ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- برگزارکنندگان پرینت شو (The Print Show) جزئیات بیش تری درباره حوزه های ویژه ای اعلام کردند که قرار است در رویداد امسال وجود داشته باشند. "پرینت شو" قرار است از ۱۱ تا ۱۳ اکتبر در محول برگزاری تازه خود در مرکز بین المللی تلفورد، انگلیس برگزار شود. سازمان دهندگان ادعا می کنند که رویدادی که برگزار می شود می تواند بزرگ ترین دوره کل تاریخ این رویداد باشد. این سازمان دهندگان میزبان مجموعه ای از نمایش دهندگان تازه و هم چنین آن هایی خواهند بود که دوباره بازگشته اند.

اعلام حوزه های جدید برای نمایشگاه Print Show ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»؛ برگزارکنندگان این رویداد مدعی هستند در تلاشند تا عناوین تجاری پیشرو بیش تری را به این نمایش بیاورند و بازدیدکنندگان متوجه می شوند که بسیاری از مشخصه های ویژه و محبوب دوره های قبلی نمایش هم در این دوره هم حضور خواهند داشت. یکی از این بخش ها، «بازار چاپگرها خواهد بود، بخشی که سازمان دهنده ها تایید کرده اند بعد از شروع موفقیت آمیز خود در سال 20116، برای دومین سال پیاپی در پرینت شو حضور خواهد داشت.
    برای دستیابی به اطلاعاتی در مورد افزایش ارزش چاپ، بازدید کنندگان می توانند از بخش «ایستگاه ویژه FX» دیدن کنند، یا به «غرفه بسته بندی» بروند و در مورد فرصت های این بخش در حال گسترش، معلومات بیش تری کسب کنند. «پست تجاری نساجی» مخصوص بازدیدکنندگان چاپ نساجی  بیلبوردسازی نرم، و هم چنین «اکس- پرس چاپ سه بعدی» که قرار است یکی از ابتکاری ترین بخش های این نمایش باشد، از دیگر مشخصه های این نمایشگاه هستند.
    علاوه بر این، بخش «باکس برندسازی» به نمایش چاپ تبلیغاتی و شخصی می پردازد، بخش «لیبل لافت» هم تمام بخش های مربوط به لیبل ها و برچسب ها را پوشش می دهد. در جای دیگر و در مرکز بین المللی، تئاتر همایش تجاری یک بار دیگر میزبان مجموعه عظیمی از سخنران ها خواهد بود، هر کدام از آن ها در مورد تعدادی از مسائل این صنعت به مشاوره و کمک به دیگران می پردازند.
    و اگر بعد از hتمام این بخش ها شما به کمی استراحت و آسایش نیاز دارید، پس تنها وارد بخش آغوش های چاپگران شوید، قهوه خانه اختصاصی این رویداد که در ماه اکتبر یک بار دیگر درهای خود را به روی بازدیدکنندگان باز می کند. در این جا شما می توانید استراحت کنید، غذای خوبی میل کنید، یک یا دو لیوان نوشیدنی بخورید و با همکاران و مشتریان تازه و قدیمی این صنعت ارتباط برقرار کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت